S
siksak
Vieras
kaivoin koneen pölyttymästä ja nyt haluttaisi ommella.Ei vaatteita vaan jotain lokerikkoja,laukkuja tms.mistä sais ideoita?kaavat voisin itse suunnitella kun näkisi vaikka kuvan.Mitä te olette viimeaikoina ommelleet?