Mistä nätimpi pöntön supistaja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antihahmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antihahmo

Vieras
Tietääkö kukaan mistä löytyisi siistimpi/tyylikkäämpi/nätimpi pöntön supistaja? En halua yhtään Salamaa, Marttia, Prinsessaa, Nalle Puhia tai Aku Ankkaa meidän vessaan. Ihan tavallinen ilman hahmoja. Mielellään joku hillitty väri. Olen etsinyt kaikki kaupat ja ei niin ei. Voisko joku vinkata jos tietää?? Kiitos jo etukäteen.

Niin ja hinnalla ei oo väliä jos hyvä löytyy.

• Tykkää
Reactions: Porho
[QUOTE="Vieras";27601399]No prismassa ainakin on niitä yksivärisiä, oisko joku orthex-merkiltään. Samaa sarjaa kun ne potat ja kylpyammeet.[/QUOTE]

Löysin jonkun vanhan keskustelun missä väitettiin ettei sovi kaikkiin pönttöihin. Mutta täytyy katsoa. Meidän pienessä lähiprismassa ei ollut kuin baby björniä ja sit näitä hahmoja.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;27601395:
on lidlistä ostettu. Ilman hahmoja:) Valkoista ja hieman limen vihreää.

Tätä yritin ostaa, mutta myöhästyin. Niinkuin Lidlin tuotteet yleensä, tämäkin oli mennyt heti ekana päivänä. Kyttään nyt jos tulis uusiks sama myyntiin. Niillähän pyörii osittain samat tuotteet myynnissä pienin väliajoin. Jos en ennen parempaa löydä. Sais olla kyllä ihan yksivärinen.

Meillä on toisessa vessassa se orthexin valkoinen ja uskoisin että se joka pönttöön käy (meil on gustavsbergin pönttö). Ei oo yhtä tukeva kuin toisessa vessassa oleva ankka-supistaja mutta ajaa asiansa kyllä. Lapsi tykkää ankasta enemmän.

[QUOTE="vieras";27601510]Meillä on toisessa vessassa se orthexin valkoinen ja uskoisin että se joka pönttöön käy (meil on gustavsbergin pönttö). Ei oo yhtä tukeva kuin toisessa vessassa oleva ankka-supistaja mutta ajaa asiansa kyllä. Lapsi tykkää ankasta enemmän.[/QUOTE]

No vitsit, kun ne hahmo-supistajat näyttää muotoilluilta ja just sellasilta, että niissä vois olla lapsen hyvä istua. Mutta mun silmät niin kärsii niistä...:)

Täytyy tuota Orthexia metsästää ja katsoa miltä näyttää.

Siis käyttääkö kaikki noita supistajia? Meillä on jotenki jääny semmonen ostamatta, laåset käy kyllä ihan sujuvasti pöntöllä, myös tuo vajaa parivuotias. Onkai se epähygienistä kun joutuu pitää käsillä pöntönrenkaasta kiinni mutta kun samainen tyyppi harjaa tukkaansa pönttöharjalla ja kaivelee suihkun viemäriä kun silmä välttää niin en oo viitsiny tuosta välittää.

Ahaa. Tämä on mielenkiintoinen. Eikä hullumman näköinenkään. Onko kokemusta tästä?

En oo ko kaupasta koskaan tilannut, täytyy perehtyä tarkemmin. Mutta supistaja näyttää asialliselta. Valkoinen siis. Kiitos!

Meillä on tuo ja ihan tyytyväinen olen. Ei mitään valittamista. Pysyy hyvin ja lapsi tykkää.

Meillä jätettiin potta pois, kun lapsi oli alle 2v ja siirryttiin supistajaan, nyt 3v eikä vieläkään ilman supistajaa halua käydä, koska pelkää tipahtamista.

[QUOTE="Vieras";27601712]Siis käyttääkö kaikki noita supistajia? Meillä on jotenki jääny semmonen ostamatta, laåset käy kyllä ihan sujuvasti pöntöllä, myös tuo vajaa parivuotias. Onkai se epähygienistä kun joutuu pitää käsillä pöntönrenkaasta kiinni mutta kun samainen tyyppi harjaa tukkaansa pönttöharjalla ja kaivelee suihkun viemäriä kun silmä välttää niin en oo viitsiny tuosta välittää.[/QUOTE]

No mä meinasin kans, että turha kapistus koko supistaja. Mutta mutta... Meidän tyttö pistää niin paljon vastaan isolle pöntölle menoa, kun hän kuulemma putoaa sinne. Itse olen täysin kypsä kuuraamaan kakkoja potasta. Menis niin paljon helpommin suoraan pönttöön. Eli supistajaa ajattelin kokeilla, jos neidille kelpais paremmin.

Meillä tuo ankkahahmo, meillä käytetty paljon lun poika ei ikinä potalle suostunut ja kakkaa tehdä aina kauan (kova vatsa) niin ei oo mukava istua vaan renkaalla ja toisaalta lisää vaan "stressiä" kakkaa ähertäessä.

Mut piti siis mainita, että mun vanhemmat osti niille kotiin Biltemasta supistajan. Se on kyllä aika "värikäs" mutta en tiiä oisko muitakin siellä,

Bauhausissa oli sellainen wc-istuimen kansi, jossa oli ns.kolme kantta: rengas, pienempi rengas ja päällimmäinen kansi. En huomannut katsoa mitä tää maksoi mutta ajattelin meillekin tällaisen hankkia. Ei tarvitsisi sählätä noiden supistajien kanssa ja lapsi oppii saa renkaan itse pienemmäksi.

[QUOTE="Vieras";27601712]Onkai se epähygienistä kun joutuu pitää käsillä pöntönrenkaasta kiinni mutta kun samainen tyyppi harjaa tukkaansa pönttöharjalla ja kaivelee suihkun viemäriä kun silmä välttää niin en oo viitsiny tuosta välittää.[/QUOTE]

Ihana! :D

Meillä lojuu myös supistaja täysin tarpeettomana wc:ssä kun neiti ei siinä suostu istumaan (siitä ei pääse itse pois, toisin kuin pöntöltä...), yksivärinen sekin ja muistaakseni Citymarketista ostettu...

Yhteistyössä