Mistä napakoita peruspaitoja lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuutis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuutis"

Vieras
Pitkähihaisia t-paitoja olen etsinyt, sellaisia jotka ovat hyviä villapaitojen tai lyhythihaisten mekkojen alla. Kaikki paidat vaan tuntuvat olevan luomupuuvillaa tjs, ihan kiva muuten, mutta pesun jälkeen ne lötsähtävät ja menettävät muotonsa.

Mistä löytäisi sellaisia lasten paitoja kuin esim vilan perus t-paidat? Puuvillaa + modaalia, kapea malli (laiha lapsi... ;)), ja napakat pitkät hihat ja tarpeeksi pitkä helma ettei selkä vilku? HM, lindex, kappahl ym peruspaidat eivät käy malliltaan ja ne henkkamaukan paidat ovat järjestään levinneet pesussa.

Meandin paidat on sellaisia mutta niissä on kyllä melkein kaikissa joku kuvio. JOku aika sitten niillä oli yksivärisiä peruspaitoja ja mulla on niitä eri värisiä ja tyttö käyttää niitä mm just lyhythihaisten mekkojen alla.

Kiitos vastauksesta. Äkkiä kun Metsolan sivuilta katsoin, niin näyttivät kuitenkin aika lyhyiltä ja leveiltä ne paidat, haluaisin nimenomaan kapean ja pitkän mallin.

Tarkennan vielä että paidan saaja on ekaluokkalainen tyttö, joten ihan vauvakoot eivät enää riitä :)

Benetton ja me&i on myös testattu peruspaitojen osalta. Olen huomanut että pelkkä puuvilla ei toimi, benetonistakin tulee lyhyt ja leveä ja me&i paidasta hihat ovat löysät.

Tykkään Molon vaatteista, ne ovat muuten hyvänlaatuisia ja hyviä malliltaan, mutta niissä on aina joku printti ja hihat usein pussilla. Tyttökin tykkää niistä, mutta nyt tarvittaisiin ihan yksiväristä ja tiukkaa. Ja mielellään mustaa ;)

Kiitos vastauksesta. Äkkiä kun Metsolan sivuilta katsoin, niin näyttivät kuitenkin aika lyhyiltä ja leveiltä ne paidat, haluaisin nimenomaan kapean ja pitkän mallin.

Tarkennan vielä että paidan saaja on ekaluokkalainen tyttö, joten ihan vauvakoot eivät enää riitä :)

Mulla on 3 laiheliinilasta joille on vaikea löytää tarpeeksi kapeita, istuvia vaatteita. Meandi on yksi suosikkini koska ne on kapeita.

Mulla on 3 laiheliinilasta joille on vaikea löytää tarpeeksi kapeita, istuvia vaatteita. Meandi on yksi suosikkini koska ne on kapeita.

Meillä on tämä yksi spagetinpaksuinen tyttö ja pari muuta normaalirakenteista. Toisille kyllä löytää helposti vaatetta, mutta tämä tyttö on haastava:) Hänellä ne me&i peruspitkähihatkin lepattaa päällä. Syö hyvin ja liikkuu paljon, mutta on vaan niin laiha että hirvittää.

Yhteistyössä