mistä näitä näppylöitä sikiää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
hitto,millä tököteillä te pesette naamanne?
Käytin ennen nivean kasvovettä ja niitä kuorintageelejä.nyt tuntuu ettei mikään ole hyvä.
Aina vaan semmosta pientä näppylää pukkaa,siis ei edes mitään mustää/finnin tapasta vaan ihan kun olis nuppineulanpää laitettu ihon sisään.
oon kokeillu puristaa (en nyt jokaista) mutta ei tuu mitään :kieh:

ja näitä on tullu ihan yhtäkkiä ja jo kuukauden ajan pysyny naamassa.
eikä niitä oo kun suupielien/leuan ympärillä sekä vasemmalla puoellla otsassa :o
ja sen ymmärtäisin että jos nojailisn otsaan tai suupieliin mutta ei oo ollu tapana.

Ostin apteekista aco:n puhdistus vaahtoa ja se laukas vielä pahemman reaktion,naama oli kun perunamaa :laugh: olikohan liian stydiä tavaraa?

kertokaa ny joku mikä auttaa!!

Mä en osaa neuvoa. Mutta mä kokeilin oliiviöljyä kun täällä siitä oli joskus puhetta, enkä ole muita rasvoja tarvinnu. Eikä kuki naamakaan niin kuin ennen.
Pesen siis normipesuaineella, välillä vetelen kasvovedellä, ja sit öljyä nassuun. Ja kohta painelen liiat paperilla pois. :|

Mulle tuli akne ton meidän pojan syntymän jälkeen. Näppylöitä just niinku sulla, ja naama kipeä kun perkele :kieh: Kokeilin kaikki naamanpesuaineet eikä mistään ollut mitään hyötyä.

Sitten mulla tuli mitta täyteen ja läksin lekurin puheille ja sanoin että mä tahon lääkekuurin tähän vaivaan ja mä sain sen antibioottikuurin =)

Kuuri on mulla vielä kesken koska se on tosi pitkä, mä sain 50 päivän antibiootit ja vielä olis joku parisen viikkoa jäljellä, mutta on se auttanu vähäsen. =)

Yhteistyössä