mistä nää ajatukset tulee mun mieleen?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fantsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Fantsu

Jäsen
29.09.2005
324
0
16
meillä siis muksut menossa mun äidin luo viikonloppuna yöhoitoon (lapset 2v9kk ja 10kk),nuorin ekaa kertaa ja vanhin tokaa kertaa, nyt oon koko viikon ollu jo ihan hysteerinen, et jotain sattuu ihan tasna varmasti, äiti tai sen mies ystävä ei huomaa jos vanhin vaikka tippuu laiturilta ja hukkuu, tai jos vanhempi tippuu kuikaalle saunassa tai jos ne ei kuule kun nuorempi itkee sängyssä ja sen takia joutuu tuntemaan itsensä turvattomaksi jne jne

mistä tää kaikki voi johtua????? :headwall: :'(

äitini haluaa lapset itse yöhoitoon, että saimme viettää hetken miehen kaa yhdessä, mies innoissaan, mutta mä kuvittelen kaikee hullua...... :headwall:

Mulla vähän samaa vikaa :whistle: paitsi että lapset on olleet vasta muutaman kerran päiväsaikaan hoidossa...
Ei nyt ihan liity asiaan, mutta annoin koiran kerran kaverilleni hoitoon pariksi yöksi, meinasin jo perua koko homman kun olin ihan varma että jotain käy, heillä kun niin paljon eläimiä ja menoa ja meininkiä... Koira sitten tietysti karkasi, just ennen kun mun piti hakea se :xmas: olin ihan varma että jäänyt auton alle, soitin poliisillekin :ashamed: mutta koira löytyi pian, aivan ehjänä :)
Mutta ole onnellinen että saatte lapset hoitoon ja miehen kanssa omaa aikaa..! Meillä ei ihan noin vaan onnistu :/ yritä olla hermoilematta ja nauti täysillä aikuisten ajasta..! :)

joo tavallaan on tosi ihanaa kun lapset yöhoitoon, mutta samalla on kamalaa kun saa ne hoitoon, kyllä tämä äidin mieli on kummallinen,mutta aion nauttia kahdenkeskisestä ajasta

02003364.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Fantsu:
joo tavallaan on tosi ihanaa kun lapset yöhoitoon, mutta samalla on kamalaa kun saa ne hoitoon, kyllä tämä äidin mieli on kummallinen,mutta aion nauttia kahdenkeskisestä ajasta

02003364.gif

Ihan normaalia, vastahan teidän lapset on melkeinpä ekaa kertaa hoitoon menossa :) jospa pian meilläkin sama mahdollisuus... :whistle:

Hauskaa kahdenkeskistä aikaa teille..! :)

Ihan tavallisia rakastavan ja lapsistaan huolehtivan äidin ajatuksia... Mä oon vähän samanlainen, aina kummittelee mielessä entä jos, kun lapset on muualla kuin mulla hoidossa... Mut hyvin siellä kaikki menee, älä huolehdi :) helpommin sanottu kuin tehty