Mistä muualta käytettyjä vaunuja kuin huutonetistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Lähtee NIIN hermo noiden huutonetin ilmoittajien kanssa. Mä en käsitä että miksi hemmetissä pitää laittaa hintavaraus noihin. Kiva huutaa jotain kun tietää ettei mee huuto läpi :headwall: :headwall: . Jos ja kun kerran tietyn summan haluaa, niin eikös sitten voi sen suoraan lähtöhinnaksi laittaa???

No joo, marmatusta, mutta olisko jotain muuta paikkaa? Ehdotuksia?

Joo tota keltaista pörssiä en ole vielä koittanut, täytyykin mennä sinne. Yritin tän palstan myyntipalstaa katsella, mutta häiritsi kovasti se että monelta puuttui paikkakunta tai sitten tuotteen hinta. Ei kovin innostavaa lähteä jokaiselle erikseen kyselemään että mikä paikkakunta tai mikä hinta.

Hetkinen....olenko mä vaikea :saint: :whistle:

Laita oma OSTETAAN ilmoitus kaksplussalle, vauvalle. Ja laita ilmoitukseen paikkakunnat, joista voit vaunut käydä hakemassa.
Kyllä ne tavaroiden myyjät lukevat myös ostajien ilmoituksia, tai ainakin minä olen aina jotain myydessäni lukenut ostoilmotkin.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Laita oma OSTETAAN ilmoitus kaksplussalle, vauvalle. Ja laita ilmoitukseen paikkakunnat, joista voit vaunut käydä hakemassa.
Kyllä ne tavaroiden myyjät lukevat myös ostajien ilmoituksia, tai ainakin minä olen aina jotain myydessäni lukenut ostoilmotkin.

Just näin, oon meinaan itse ainakin kaiken sen saanut täältä ostettua mitä olen kaivannut ja kohtuullisen nopeasti

http://www.babytown.fi/products/158 ei käytettyjä mut suht halpoja uusia.. mulla oli jossain kirjanmerkki jossa myytiin lastenvaunuja tehdasmyymälähinnoin ja samalla sivulla myytiin myös käytettyjä pelejä.. pistän linkin tänne jos löydän tuolta yli 300 kirjanmerkin seasta :whistle:

Vautsi. Kiitos tosi paljon taas kaikille kilteille jotka ovat tänne linkkejä laittaneet :flower: . Mä en voi lakata ihmettelemästä miten avuliaita ja kilttejä ihmisiä täällä on, oikeesti! Tiedänkin miten vietän huomisen päivän....selaan linkkejä B) . Niin ja kiitos myös tuosta ostoilmoituksen tekemisvinkistä (hah mikä sanahirviö :D ). Eiköhän meille vaunut löydy näillä eväillä =) .

Yhteistyössä