Kai mä voisin sanoa että aika laaja toi musiikkimaku on.
Ehdoton sanoitusten kunkku on
Kalle Ahola, tykkään ihan kamalasti sen kappaleista.
Tykkään myös
Lauri Tähkästä ja sen musiikin energisyydestä ja "mahtipontisuudesta", siitä tulee itselleenkin aina sellainen elohiiri-olo
Suomi-iskelmät on sellaista hauskaa kuunneltavaa ja niitä on kivaa laulaa mukana..
Sitten menee
suomipoppi, se on sellaista mitä voi soitella kesällä grillillä makkaraa paistellessa "nyt reppu jupiset riimisi rupiset tai katkon sinulta nyörit..".
Suomiräpistä pidän myös.
Notkea rotta, Stenkka, no, ja
Petri Nygård uppoavat noin jotain mainitakseni.. Ai, ja
Paleface! (kolmea ensimmäistä tulee kuunneltua nykyään todella harvoin kun on nämä neljä pientä korvaa perheessä ja uskomaton kyky imeä itseensä etenkin vähän epämääräisiä laulunsanoja)
Pidän siis näköjään vähän kaikenlaisesta suomalaisesta musiikista, suomenkieli on mun mielestä rikasta ja hienoa kuunneltavaa, ja aina saa yllättyä miten joku on taas käyttänyt kieltä niin oivasti että oikein sykähdyttää
Tykkään myös
Guns n' rosesista, Marilyn Mansonista, Snoop Doggista, David Guettasta, Justin Timberlakesta, Lady Gagasta, Shaggylla on ihan hyviä biisejä,
Adele on myös ihana, sekä tää, hitto kun mulla on tää muisti ku kärpäsellä.. Joo, siis
Duffy!
Sean Paulilla on myös hyviä kappaleita jokunen, sekä
Pitbullilla,
Usherilla (käsittämätöntä että se sama kaveri joka aikoinaan lauloi yheksänkytluvulla "my wayta" on nyt tuossa ja saundi ja kehitys on ollut niinkin huimaa

), plus blää blää blää, kaikki nää
Flo ridat jne. jne. Näistä viimesiimistä yleensä hyväksikäytän kyllä valitettavasti vain tanssibiisit. Muuten en jaksaisikaan oikein kuunnella.. Ysikytluvun ja 2000-luvun tanssittavat biisit iskevät melkein kaikki (
ei Shakira tai Madonna :x
Rihannakin oli aluksi kivaa kuunneltavaa, enää en tykkää)
Mut joo... Kaikenlaista mun korvat ottaa vastaan, se mikä
EI uppoa, on sellanen rääkymis-örinämetalli sekä sitten klassisempi musiikki (mun mielestä
nightwishistäkin tuli kivempaa kuunneltavaa kun Tarja Turunen otti hatkat).
Autossa meillä soi
RHCP,
AC/DC,
Van Halen,
Nirvana,
Metallica,
Iron Maiden,
Guano Apes, Foofighters... ym. Ja kaikki noi uppoaa ihan hyvin. AC/DC on kyllä enemmänkin kuin "ihan kiva"