mistä mun miehellä niin paljon energia?:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Joka päivää näin. Vaikka koko päiviä töissä. Vielä kun tulee tekee vaikka mitä. Kävi hiihtämässä mun esikon kanssa, no on se hänenkin lapsi, kun hän noin pitää heitä:D. Teki takka, siivosi, teki lettuja kun mä halusi, palveli mua.... siis huoh. Mä en tee ikinä mitään, jos mun mies jonkin verran kotona. Puhumattakaan jos hän on koko päivän kotona, niin koti on super siisti ja ruokaa laitettu vaikka minkälainen ja kerke vielä muutakin tehdä. Mä haluan edes 5% siitä energia. Hän ei ole ikinä sanonut että on väsynyt, vaikka olen hänen kaa 1,5vuotta. En hän istuu edes ikinä netissä, niin kuin mä, harvoin telkkaria katso, aka tehokas

• Tykkää
Reactions: moona81 ja kauris75
ES%252520energy_a222ccec-7c89-4910-953c-d062bc5fc601.jpg

ES PÄRISEE <3

[QUOTE="vieras";25628437]
Piri_piri.jpg

Piri piri

Saatavana ihan ruokakaupoistakin jauheena.[/QUOTE]

Kannattas Milannan tsekata ukkonsa "lääkitys". Ihminen ei ole kone, ellei käytä tiettyjä aineita..

Noo, ei se unentarve taida riippua runsaasta puuhailusta.
Toisilla se on vähäinen, mutta kuten joku sanoi; ihminen ei ole kone ja jossain vaiheessa pistää kroppa vastaan jos ei mieli.

Ei puuhailu, vaan se että on positiivinen mieli. Mutta sitä en kyllä tiedä että kuinka positiivinen mieli pitää olla että pärjää esim 5 tunnin unilla jatkuvasti.

Ja masentuneena tarvii enempi unta.

• Tykkää
Reactions: emmy83
Ei puuhailu, vaan se että on positiivinen mieli. Mutta sitä en kyllä tiedä että kuinka positiivinen mieli pitää olla että pärjää esim 5 tunnin unilla jatkuvasti.

Ja masentuneena tarvii enempi unta.

No ei se hyvä mielialakaan taida varsinaisesti määritellä yksilöllistä unentarvetta.
Unihäiriöt erikseen.

Kai joillekin riittää se 5h mutta taitaa olla tosi minimi unentarve.

[QUOTE="diu";25628524]Niinpä taikka sitten jos on varakkaampi niin on varaa vetää kokkelia, siitä ei mee ees niin huonoon kuntoon kuin piristä :)[/QUOTE]

Täällähän on näköjään narkkeja palsta täynnä.

Yhteistyössä