Mistä mittaat kuumeen 1v7kk ikäiseltä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koiramäkeläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Koiramäkeläinen

Vieras
Tavallisella mittarilla kun mittaat? Meillä pyllystä mittaaminen on yhtä tappelua ja huutoa ja nyt ollaan koitettu mitata kainalosta, mutta lapsi huutaa ja kiukkuaa ja rimpuilee ihan koko mittauksen ajan, joten en tiedä onko tulos niin luotettava. Ehdotinkin miehelle toisenlaisen mittarin ostoa.

Ja paljon on se kuumeraja eri paikoista mitattuna? Siis pitääkö astemäärään lisätä asteita, jos mittaa pyllystä? Entäs kainalosta saatuun tulokseen? Paljon muuten yleensäkin on tuon ikäisellä se kuumeraja, että on jo kuumetta ja voi lääkitä?
 
pyllystä mitattuna on n 0.5 C astetta enempi ku kainalosta, meillä ollu joskus korvakuumemittari ja se on näyttäny aina päin mäntyjä mitä milloinkin halunnu näyttää , 38 yli on kuumetta
 
Löysin jostain myyntikatalogista sellaisen mikä mittaa kuumeen ilman ihokosketusta ja sellaista mietittiin. Olisi nopea ja kätevä. Olisiko kellään kokemuksia sellaisesta?
 

Yhteistyössä