K
Koiramäkeläinen
Vieras
Tavallisella mittarilla kun mittaat? Meillä pyllystä mittaaminen on yhtä tappelua ja huutoa ja nyt ollaan koitettu mitata kainalosta, mutta lapsi huutaa ja kiukkuaa ja rimpuilee ihan koko mittauksen ajan, joten en tiedä onko tulos niin luotettava. Ehdotinkin miehelle toisenlaisen mittarin ostoa.
Ja paljon on se kuumeraja eri paikoista mitattuna? Siis pitääkö astemäärään lisätä asteita, jos mittaa pyllystä? Entäs kainalosta saatuun tulokseen? Paljon muuten yleensäkin on tuon ikäisellä se kuumeraja, että on jo kuumetta ja voi lääkitä?
Ja paljon on se kuumeraja eri paikoista mitattuna? Siis pitääkö astemäärään lisätä asteita, jos mittaa pyllystä? Entäs kainalosta saatuun tulokseen? Paljon muuten yleensäkin on tuon ikäisellä se kuumeraja, että on jo kuumetta ja voi lääkitä?