mistä minulle toppatakki ja housut koko 54

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
H&M tai LINDEX siellä on todella muodikkaita ja suht edullisiakin:)

hm:n live putiikeissa kaikissa ei ole enää myynnissä bib eli isojen leidien vaatteita.
Ja lindexillä ei ole toppavermeitä.
Elloksella on plus collectionilla ehkä.
Entäs cellbes? oisko siellä

etsitkö ihan lasketteluvaatetta,urheiluliikkeissä on.Ja kuka niitä housuja sinun päältä tulee katsomaan onko miesten vai naisten rekistä ostettu,monasti on ihan saman värisiäkin nuo toppahousut ja ainut poikkeus on housun sisällä lappu joka tunnustaa totuuden.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
etsitkö ihan lasketteluvaatetta,urheiluliikkeissä on.Ja kuka niitä housuja sinun päältä tulee katsomaan onko miesten vai naisten rekistä ostettu,monasti on ihan saman värisiäkin nuo toppahousut ja ainut poikkeus on housun sisällä lappu joka tunnustaa totuuden.

Miesten housut istuu vähän eri tavalla kuin naisten
:/ . Ainakin ne, mitä minä olen joutunut ostamaan :whistle: .

Argh, miksi ihmiset vastaa vaikka ei tiedä asiasta mitään? Ei Lindexissä ja H&M:ssä ja noissa muissa kaupoissa ole ikinä mitään toppahousuja, ainakaan isoissa koissa. Elloksella OLI yhdet toppahousut, mutta ne myi heti loppuun, nyt jäljellä vain pieniä kokoja. Takkeja kyllä löytyy. Cellbesissäkään ei ole tänä vuonna toppahousuja.

Ap, jos asut jonkun Lorellan lähellä, niin siellä saattaisi olla. Ja jos löydät sopivan mallin, mutta kokoja ei ole jääljellä, niin voivat katsoa koneeltaa onko muissa liikkeissä ja tilata sinulle. Tai sitten muut isoihin kokoihin erikoistuneet myymälät. Kannattaa vaikka laitta sähköpostia ja kysyä, niin ei tule hukkareissua.

Mulla kans sama ongelma. Takki kyllä on, mutta housuja ei meinaa mistään löytää. Ja kun kaikki kaupat on niin kaukana, pitäs löytää jostain nettikaupasta. Muutenkin ulkoiluvaatteita (suht edullisia) on vaikeampi löytää isolle ihmiselle, anttilassakin on se yks vaihtoehto ja jos sitä sitten yrittää tilata, se on loppu.

Yhteistyössä