Mistä/mikä merkki hyvä rintapumppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chevitar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chevitar

Uusi jäsen
01.08.2007
19
0
1
Kertokaapas kokeneet mikä on hyvä käsikäyttöisen rintapumpun merkki? Itselläni oli lainassa esikoisen aikaan kaverilta aataminaikainen pumppu, merkistä ei tietoa, mutta ihan hyvin ajoi asiansa. Nyt on oman pumpun osto edessä eikä oikein tiedä mikä olisi hyvä jne. Markkinoilla on ainakin Ainua ja Aventia, ainua ei ainakaan jollain keskustelupalstalla kauheasti kehuttu. Laitaakaapa kokeneet kommenttia!
;)

Käytän Aventin käsikäyttöistä rintapumppua, tyytyväinen olen. Helppo koota. Paineen tuntee hyvin ja voi helposti säätää sopivaksi. Jos rinnat kipeinä ei voi siis painaa liian lujaa. Alussa oli tietty harjoiteltava sen käyttöä, niin kuin muunkin uuden asian, mutta nyt on nopeasti koottava ja käytettävä.

Itse en kyllä saanut pumpattua alussa niitä maitomillejä, mitä ohjeissa sanottiin. Jos pumppaan rintaa yhtä aikaa kun vauva imee toista, heruu paremmin. Pumpun tehot ei kuulemma olekaan nyt hyvät kuin vauvan imu, joten ei tartte huolestua tai pelätä, ettei ole tarpeeksi maitoa, jos ei aina tule. Aamusin tai ennen syöttöä minulla pumppaus onnistuu parhaiten.

Avent Isis! Ihan ehdottomasti. On kyllä aika tyyris varsinkin uutena ostettuna, mutta on kyllä hintansa väärti! Olen kokeillut 3 muuta pumppua ja tästä en enää luovu! Käytettynä kannattaa metsästää, niin saa edullisemmin, mutta uutenakin kannattaa ostaa!

Ehdottomasti avent.. Monenmoista nänninvenyttäjää olen kokeillut ja tuo on parass ehdottomasti! Hintaa on mutta täysin sen arvoinen vehje!!! sillä voi pumpata vaikka tuntikausia kun käsikään ei väsy laisinkaan! erittäin kevyt pumpata! Mä kehun sitä maasta taivaisiin enkä voi suositella mitään muuta :)

Hyviä puolia mm. tuttipullot käy suoraan pumppuosaan. Voit pumpata vain yhdellä kädellä (jos esim. imettää samaan aikaan, tarvitaan toista kättä pitämään vauvaa).

Siihen saa ns. imun päälle eli voi antaa maidon suihkuta paineella, ei tarvitse koko ajan tehdä pumppausliikettä.

Aivan loistava pumppu - todellakin hintansa arvoinen.

Yhteistyössä