Mistä miehenne ostaa t-paidat???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suurin osa ostettu Nykistä, Losista ja Lontoosta. Suomalaisia ei omista kuin yhden, jonka sai sukulaisilta synttärilahjaksi. Paidan rinnuksissa on kuva miehestäni 1-vuotiaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25860021:
Ihan mistä sattuu hienoja löytämään.

Mistä niitä hienoja löytyy? Nimenomaan niitä laadukkaita minäkin yritän etsiä ja samalla hyvännäköisiä, mutta ei liian nuorekkaitakaan neljäkymppiselle.

[QUOTE="vieras";25860037]Marketista, mutta nyt ajattelin, että voisi olla ihan korkea aika ostamaan laadukkaampia. Aluspaitansa saa edelleen ostaa mistä haluaa.[/QUOTE]

Mikä on aluspaita? Onko se sama mitä Uuno Turhapuro esittelee?

Mistä niitä hienoja löytyy? Nimenomaan niitä laadukkaita minäkin yritän etsiä ja samalla hyvännäköisiä, mutta ei liian nuorekkaitakaan neljäkymppiselle.

Jos nyt mietin Helsingissä mikä olisi tyypillisin puoti mistä ostaisi, niin Stockmannilta miesten osastolta, Stockmannilta urheiluosastolta ja Stockmannilta One Waysta, JC:stä, joitain aluspaitoja saattaa ostaa H&M:ltäkin ja ostipa tuo kerran Ruotsista paikallisesta tarjoustalosta keltaisen ruotsipaidan, joka on kyllä säilynyt tosi hyvänä. Eli ei se, mistä ostaa, kerro juurikaan laadusta. Eniten taitaa t-paitoja vaatekaapissa olla tiger of swedeniltä, fred perryltä, peak performancelta, henri lloydilta, lyle & scottilta, superdrylta, ben shermanilta, tommy hilfigeriltä ja hilfiger denimiltä.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="myyrä";25860087]Mikä on aluspaita? Onko se sama mitä Uuno Turhapuro esittelee?[/QUOTE]

Aluspaita on t-paita joka on pitkähihaisen paidan alla. Yleensä ihan vaan yksivärisiä.

Mista sattuu. Marketista, bändipaitoja nettiliikkeistä. Minä ostin miehelle viime viikolla Seppälästä mielestäni kivan paidan ja on tainnut mieskin joskus Seppälän paitoja ostaaa.

[QUOTE="vieras";25860124]Siis wau! Katopa nyt varmuuden vuoksi niskalapusta, ettei vaan olisi valmistettu Intiassa tai Pangladeshissa tms. Eipä meilläkään kovin monta suomalaista paitaa taida olla.[/QUOTE]
Vaan sillä on väliä, että itse tykkää paidoista. Minulle on yks hailee, mitä niskalapussa on lukenut. Hän raksii ne muutenkin heti pois, koska kutittavat.

Yhteistyössä