mistä meikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei löydy hyvää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei löydy hyvää

Vieras
elikäs mistä meikkivoide erittäin erittäin erittäin kuivalle iholle?

kokemuksia kaipailisin siis mitkä on todettu hyväksi?

mulla on ohut, joskus punoittava iho ja haluaisin joskus edes ihoni näyttävän hyvältä..

en kuitenkaan halua että naamani näyttää siltä että on viiden sentien pakkeli..

oon käyttäny lumenen ja monen muun nestemäisiä meikkivoiteita, niistä ei ole löytynyt hyvää, aina jotenkin luonnoton, sormilla levittäessä ei peitä tarpeeksi kun iho hieman punoittaa ja sienellä tulee liian pakkeloitu.
mikään muu ei ole ollut minulla (vaalea, punoittava atooppinen iho hetkittäin erittäin kuiva ja helposti hilseilevä) niin hyvä kuin tuo mousse, sormin levittäessä tulee luonnollinen lopputulos, mutta peittää kuitenkin punoituksen, kestää hyvänä koko päivän ja purkki riittää monta kuukautta päivittäisessäkin käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nuo mitä ootte ehdottanu niin tuleeko niistä luonnollinen lopputulos? pysyykö pitkään?

blascolla ainaki pysyy todella pitkään, mulla koko päivän ilman korjailuja. laita alle kosteusvoide, meikkivoide päälle eikä puuteria. puuterin kanssa iho ei hengitä. blascon voiteissa on todella runsaasti pigmenttiä, mut jos tuntuu ettei peitä, voi voiteen alla käyttää red neutralizeria. apteekissa myydään myös sellasta vaaleanvihreää töhnää joka on kait tarkotettu coupe rosalle mut toimii myös jos esim pakkasesta johtuen punottaa posket. toi blascon voide on tosi kallis verrattuna johonkin lumeneen, mut sitäkin laadukkaampi ja se on todella riittoista. uuden joutuu ostamaan kerran vuodessa, tai ehkä kahdessakin vuodessa vaikka käyttää päivittäin. ohuen ja todella luonnollisen saa käyttämällä oikeaa meikkivoide sivellintä jolla se pyyhitään naamalle vetämällä ristiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
mulla on matta moussea (maybelline)

joka ei todellakaan käy kuivalle iholle.

kas kummaa sano atoopikko.. hyvin itse käytän päivittäin

jos sulla on oikeesti kuiva iho nii matta mousse hilseilee siitä pois koska on tarkoitettu rasvaiselle iholle.

kyllä mulla on oikeasti kuiva iho, muttei tuo mousse ainakaan minulla hilseile mihinkään muutakuin todella harvoin kun puuteria laittaa, eikä silloinkaan kaikki hilseile pois, vaan edelleen jää meikkivoidetta naamaan ja hyvä tulos.

tää on niin hiton vaikeeta ku pitää olla ongelmaiho.. mulla ei rasvaaminen auta ihon kuivuuteen sen kummemmin vaikka oon kokeillu kaikenlaisia rasvoja lääkärin määräämistä lähtien..

vääränlainen meikkivoide niin iho näyttää karsealta kun alkaa hilseilemään :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tää on niin hiton vaikeeta ku pitää olla ongelmaiho.. mulla ei rasvaaminen auta ihon kuivuuteen sen kummemmin vaikka oon kokeillu kaikenlaisia rasvoja lääkärin määräämistä lähtien..

vääränlainen meikkivoide niin iho näyttää karsealta kun alkaa hilseilemään :(

Tiedän tunteen kun itellä kans samaa ongelmaa ollut :/ Varsinkin talvella..

Biothermilla on mun mielestä tosi hyvä paksumpi nestemäinen, joka sopii kuivemmallekin iholle. Ei missään nimessä mitään paksuja rasvameikkejä eikä liian juoksevia fluideja! Sillä meikkisienellä töpötellään se väri kasvoille, EI VEDELLÄ pitkin poikin koska se sieni 'naarmuttaa' sen värin levitettäessä ja sitten sitä saa kokoajan lisäillä kun jää epätasaiseks. Kaiken a ja o on se että ennen meikkausta kosteuttaa ihon hyvin ja laittaa vielä meikinpohjustusainetta joka tasoittaa ihoa.

http://www.biotherm-usa.com/_us/_en/makeup/index_prod.aspx?prdcode=056762&CatCode=AXE_MAKEUP^F1_COL_Face^F2_COL_Foundation& tuossa puteli mitä itse suosittelen, en jaksanu kaivaa suomenkielisiltä sivuilta

Itsellä niin kuiva iho, että hilseilee tosi äkkiä, enkä voi käyttää meikkivoidetta ollenkaan, sillä näyttää aika äkkiä kamalalta.
Itse löysin avun, mineraalimeikkipuuterista, joka peittää kuin meikkivoide, mutta on kevyt puuterimainen ja pysyy iholla kauniina koko päivän! Ja peittää myös ihon punaisuutta tosi hyvin! Itsellä käytössä Mary kayn mineraalimeikkipuuteri, kaverin kautta löysin kyseisen ja olen ollut 100% tyytyväinen. EN tiedä muiden vastaavista, mutta luulisin toimivan aika samoin kyllä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä