mistä mahtaa olla kyse??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja octavia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

octavia

Vieras
viime menkat oli oudot...vain vähän tuli rusehtavaa vuotoa,yleensä runsaat menkat.Tein raskaustestin noitten kuukautisten aikana,oli nega.Nyt on ollut aamuisin oksettava olo.E-pilsui käytän,mutta muutama jäi viime kierrossa ottamatta....joten mistä vois olla kyse

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
hormonit? Kuinka kauan oot syönyt pillereitä? Vain aamuisin huono oloko, onko ruokavaliossa muutoksia?

pillereitä olen syönyt jo 10v,toki taukoja on ollut kun on kolme lastakin..viimeisimmän syntymästä on 1,5v ja vuoden verran olen nyt sen jälkeen niitä syönyt.Ruokavalio ei ola muuttunut ja pahaa oloa on pääasiassa aamuisin,joskus myös muulloinkin,mutta jos syö jotain helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
hormonit? Kuinka kauan oot syönyt pillereitä? Vain aamuisin huono oloko, onko ruokavaliossa muutoksia?

pillereitä olen syönyt jo 10v,toki taukoja on ollut kun on kolme lastakin..viimeisimmän syntymästä on 1,5v ja vuoden verran olen nyt sen jälkeen niitä syönyt.Ruokavalio ei ola muuttunut ja pahaa oloa on pääasiassa aamuisin,joskus myös muulloinkin,mutta jos syö jotain helpottaa.

Mä luulin olevani raskaana, kun mulla oli juuri tuollaista pahoinvointia, joka helpottaa syömällä. Mutta nykyään näläntunne vaan aiheuttaa pahoinvointia, ennen kuopuksen syntymää ei ollu tällaista.

mulla oli ihan sama tilanne, mut ku testi oli kerta nega niin jatkoin sit seuraavalla liuskalla ja tänään just alko seuraavat menkat et ei varmaaankaan raskaana ainakaan.

Yhteistyössä