Mistä mahavauvan korkea pulssi voi kertoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
Kävin neuvolassa tänään ja vauvan pulssi oli 150-160. Terveydenhoitaja vain totesi, että aika korkea pulssi mutta vielä mahtuu juuri ja juuri normaalin rajoihin joten vielä ei olla huolissaan tai aleta toimenpiteisiin. Mistä korkea pulssi voi kertoa ja mitä sille voi tehdä?

No ku oli itekki ihan pihalla että mikä hätä tässä nyt on.. tää terveydenhoitaja on kyllä hysteerikko kaikissa maailman asioissa että ehkä hän vain ylireagoi taas tähän pulssiinki ja halus vaan pelotella.

Raskausviikkoja tällä hetkellä siis 22. Edellisessä raskaudessa vauvalla oli ihan sama pulssi välillä, mutta sillonen terveydenhoitaja ei sanonut kyllä kertaakaan mitään. Ja poika tuli, eli en mä tohon usko että tytöllä ois korkeempi..

No oli minunkin vauvalla läpi koko raskauden aina pulssi yleensä 150-160, joskus oli 135. Sitten kun pulssi oli kerran 175 niin silloin piti käydä vielä samana päivänä myöhemmin kuuntelemassa, että on laskenut tai muuten polille.

Alkuperäinen kirjoittaja ei näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ahaa:
Mun mielestä toi on aivan normaali!!! Tytöillä yleensä korkeampi kun pojilla!

Et tiedä edes raskausviikkoja, ei tämä ole mielipidekysymys.

Miks sille mitään pitäis tehdä kun tuo on normaalia? Enemmän kannattais olla huolissaan jos laskee 80:neen.

Alkuperäinen kirjoittaja Prättis:
No oli minunkin vauvalla läpi koko raskauden aina pulssi yleensä 150-160, joskus oli 135. Sitten kun pulssi oli kerran 175 niin silloin piti käydä vielä samana päivänä myöhemmin kuuntelemassa, että on laskenut tai muuten polille.

Sanottiinko sulle sitten että mistä se voi johtua se korkea pulssi? Tai että miksi sen korkean pulssiin takia voi joutua polille?

Alkuperäinen kirjoittaja jup:

tähän ei kannata kauheasti luottaa. Munkin vauvalla oli pulssi lähes tulkoon aina 160 kun kuunneltiin ja poika tuli.

Joo no eipä ultraankaan voi luottaa 100 prosenttisesti!

Alkuperäinen kirjoittaja kii:

tähän ei kannata kauheasti luottaa. Munkin vauvalla oli pulssi lähes tulkoon aina 160 kun kuunneltiin ja poika tuli.

ei niin voikkaan. ja muijat ostaa pinkkiä kun uskovat ultraan kuin piru raamattuun.

Alkuperäinen kirjoittaja kii:

ei niin voikkaan. ja muijat ostaa pinkkiä kun uskovat ultraan kuin piru raamattuun.

Ultran tulos on 98% Sykkeestä ennustamisen varmuus tasan 50%.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:

.

Siis pojilla on yleensä korkeampi pulssi kuin tytöillä.

ai kun tytöillä =)

??

Siis jos tarkoitit "KUN"-sanaasi, ni aina kun vertaillaan kahta (tai useampaa) asiaa keskenään, käytetään kuin-sanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tietoinen:

.

Siis pojilla on yleensä korkeampi pulssi kuin tytöillä.

Poikavauvat ovat yleensä tyttöjä isompia, sydän isompi ja näin ollen matalampi syke!!!!!!

aika arpapeliä on vauvan koon mukaan sukupuolta arvioida...

Yhteistyössä