M
milanna harmaana
Vieras
Kun mä olen kahden lapsen kanssa kotona,mies tule töistä vast neljältä,raha tilanne on aika heikko(olen ulkomalainen)Kiitos kaikille ketkä voivat antaa vinkkejä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
voi ei ihan mitä vaan,mut ei siivoja pliis :xAlkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Iltasiivoojan paikkoja kannattaa kysellä![]()
ISS, Lassila-Tikanoja jne.
en mä varma saaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Rafla...
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:en mä varma saaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Rafla...pitäis olla hygieniapassi ja anniskelupassi
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:voi ei ihan mitä vaan,mut ei siivoja pliis :xAlkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Iltasiivoojan paikkoja kannattaa kysellä![]()
ISS, Lassila-Tikanoja jne.entäs voinko mä saada jostai Hesburgerista tai jotain kotona tehdä :xmas:
aha!Wau kiva!Pitäsi mun sitten katsoa,ehkä on jotain töitä...Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:en mä varma saaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Rafla...pitäis olla hygieniapassi ja anniskelupassi
![]()
![]()
![]()
Mäkin sain pari vuotta sitten.. Hyg passin kustansi ja järjesti työpaikka ja anniskelut suoritin myöhemmin muussa yhteydessä, se ei olisi työpaikan kannalta ollut edes pakollista. Ja mulla ei ollut mitään ravintola-alan koulutusta (eikä muuten ole vieläkään, työpaikka vaan on yhä sama.)
en mä halua enää mihinkään mennä siivoamaan,kun muuten kotona pitäis siivota joka päiväAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:voi ei ihan mitä vaan,mut ei siivoja pliis :xAlkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Iltasiivoojan paikkoja kannattaa kysellä![]()
ISS, Lassila-Tikanoja jne.entäs voinko mä saada jostai Hesburgerista tai jotain kotona tehdä :xmas:
Ei kotona voi tienata suomessa oikein. Ja hesellä maksetaan todennäköisesti huonommin kuin siivouksesta. Mikä siivouksessa vikana? Osa-aikaista työtä ihan ok palkka.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:en mä halua enää mihinkään mennä siivoamaan,kun muuten kotona pitäis siivota joka päiväAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:voi ei ihan mitä vaan,mut ei siivoja pliis :xAlkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Iltasiivoojan paikkoja kannattaa kysellä![]()
Ei kotona voi tienata suomessa oikein. Ja hesellä maksetaan todennäköisesti huonommin kuin siivouksesta. Mikä siivouksessa vikana? Osa-aikaista työtä ihan ok palkka.:/ B)