Mistä mä saisin kissanpennun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissafani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä sulle:
4559092.jpg

Oletko varma, että haluat kissanpennun? Ihan varma....? Meillä nimittäin on n. 4,5 kk pentu, ja se on kyllä erittäin iso pain in the ass tässä iässä. Paskoo ja kusee niin paljon, että joka päivä pitää astia vaihtaa, raapii huonekalut, iltaisin villiintyy niin että hyppii silmille suurinpiirtein, koko ajan on syömässä, raapimassa. Ja niillä on helkutin terävät hampaat! Mun kädet on rei'illä. Kyllä kai siitä jotain suttaantuu parin kk päästä kun leikataan, mutta siihen asti... huh huh...

Jokuhan laittoi tällä viikolla tänne kuvan omasta pennusta joka oli oranssi? Oliko niitä jopa useampi kun en katsonut kun sen yhden kuvan? LAita sille yv:tä ja kysy joko pentu meni?

Miksi ottaa kissanpentu? Ottakaa ihmiset huomioon, että pienestä vauvastakin kasvaa aikuinen kissa. Vastuu ja järki käteen. Eläin ei ole lelu. Eläimiä joutuu heitteille juuri näistä samoista syistä. Kissanpennut ovat ihania, mutta jos olet todellinen kissanystävä, niin olet kinnostunut ottamaan kissan kuin kissan iästä huolimatta.

P.S. Aikuisen kissankin voi opettaa sisäsiistiksi

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miksi ottaa kissanpentu? Ottakaa ihmiset huomioon, että pienestä vauvastakin kasvaa aikuinen kissa. Vastuu ja järki käteen. Eläin ei ole lelu. Eläimiä joutuu heitteille juuri näistä samoista syistä. Kissanpennut ovat ihania, mutta jos olet todellinen kissanystävä, niin olet kinnostunut ottamaan kissan kuin kissan iästä huolimatta.

Jonnekin niiden pentujenkin on mentävä...

Tottakai, ei siinä mitään.
Surullista vaan, että aikuiset kissat eivät kenellekään kelpaa.
Jos tosissaan kissat ja kissaihmisen elämä kiinnostaa, niin Go for it!
Kannattaa käydä katsomassa löytöeläintalot, rankkurit ja mahd. kaupan ilmoitustaulut.
Aina löytyy "lapsia" joka ovat vailla kotia, ja lämpöä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Mä en ottaisi aikuista ellen mä olisi ihan satavarma että sitä ei ole pilattu opettamalla hyökkimään minne sattuu ja roikkumaan verhoissa.

Yhteistyössä