mistä mä löydän ruskeat carenan double swing rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Uutena en ole löytänyt enään mistään, ei taideta enään edes myydä kun on tän vuoden uudet värit jo myynnissä. Huutista olen kytännyt, nytkin siellä olis yhdet, mut haluisin samassa paketissa ostaa myös sen vauvakopan. Olen yrittänyt googlettaa kaikkia mahdollisia nettikirppiksiä, mut tuskin olen niitä kaikkia löytänyt :(

Ei tässä nyt vielä mikään kiire ole, mut kun mä haluun ne!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja anyway:
Kuka haluais muka ostaa carenat... Provo!

Mä halusin ja ostin =)

Piti saada tuplat mahd.HALVALLA, kun käyttöikä tulee olemaan niin kovin lyhyt. Carenan tricarit hommasin, ja ihan ok tuplat olleet. Ainakin hintaansa nähden :laugh: ;)

No joo, mutta ks. kaksplussan ja vauvapalstan kirppisosiot, onnea etsintään!

Entäs jos ostat tuplarattaat ja niihin pehmeä koppa erikseen? Esim.meillä nuo tricarit vielä vähän aikaa kopalla käytössä, kesällä vauva jo istuu ja kantokoppaa ei tarvitse. Lisäksi menee niin makaavaan asentoon, että periaatteessa voisi käyttää ilman koppaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kelpaisiko sininen?

Hmmm... jotenkin olen ton ruskeen nyt iskostanut päähäni, tai sit hätätapauksessa menis punasetkin. Mut jos en noita löydä niin sit se on tyydyttävä siihen mitä saa/löytää, eli vaikka sit sinisiinkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kelpaisiko sininen?

Hmmm... jotenkin olen ton ruskeen nyt iskostanut päähäni, tai sit hätätapauksessa menis punasetkin. Mut jos en noita löydä niin sit se on tyydyttävä siihen mitä saa/löytää, eli vaikka sit sinisiinkin =)

Punaisia on kyllä myynnissä

Joo niin on, mutta ostan mielummin käytetyt.