Mistä mä löydän lapsen sängyn,jossa on varavuoteena käytettävä aluslaatikko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa äkkiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa äkkiä

Vieras
Niin siis siinäpä vasta kysymys...Omistaako joku lapsen sänkyä,missä alla siis sellainen vuodevaatelaatikko,jota voi käyttää varavuoteena?Meillä tulee tilanahtaus,kun vauva syntyy,enkä saanutkaan isompaa asuntoa...Lastenhuoneeseen ei mahdu kahta sänkyä,niin ajattelin et olisko tälläinen sänky hyvä ratkaisu,lapsilla ikää siis reilu 3-v ja reilu 1-v eli kerrossänky ei mahdollinen.Jos joku ihminen tietäisi myydäänkö näitä missään,huutiksessa oli jokunen ja vain nouto tietenkin ja matkaa 300km eli ei kiitos...

Ikeassa on myös, mutta se on muistaakseni ihan täyspitkä...... mä mietin itse samaa ratkaisua sitten joskus, nyt on toinen vasta tuloillaan siis. Myös Elloksella on.

Ikealta me ollan ostettu toi Robin hinta oli vähän päälle 100e koko systeemi, mut ei näytä enää olevan myynnissä.
Tai en ainakaan löytänyt sieltä.
Tavallinen sänky ja sinne laatikko alle.

Alkuperäinen kirjoittaja vib:
Ikeassa on myös, mutta se on muistaakseni ihan täyspitkä...... mä mietin itse samaa ratkaisua sitten joskus, nyt on toinen vasta tuloillaan siis. Myös Elloksella on.

Meijän on 90cm levee ja 200cm pitkä (eli ihan täysmittainen)

Muuramen Jolla -sänky Lippo-laatikolla. Jollasta voi pidemmän Jungmanni-osan kanssa tehdä kerrossängyn tai kulmakerrossängyn pienemmille lapsille. Näitä löytää myös hyväkuntoisina käytettyinä vaikka Huutiksesta. Ja jälleenmyynti arvo klassikolla säilyy...

Meillä on Sievä Sisusteen valmistama Unipuu lastensänky, jossa on koko sängyn mittainen alalaatikko vierassänkynä. Varsinainen sänky on 80x200 cm ja sängynaluslaatikko 80x174cm. Aluslaatikon patjoineen saa ostaan varsinaiseen sänkyyn lisävarusteena. Huutonetissä on ollut noita Unipuu-lastensänkyjä myytävänä mutta alalaatikkoa en ole nähnyt siellä myynnissä.
On muuten osoittautunut hyväksi sängyksi mutta ainoa huono puoli oli, että oli uutena ostettuna aika tyyris. Sänky kaksilla turvalaidoilla, alalaatikolla ja alalaatikon patjalla tuli maksamaan muistaakseni n. 450 ?. Ostettiin Askosta. Valmistajan sivuilta löytyy jälleenmyyjät.

Yhteistyössä