Mistä mä löydän itselleni lenkkikaverin?

maalla on mukavaa

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
1 088
0
36
Mä olen niin perketin laiska lähtemään yksinäni lenkille, kaikki kaverit asuu ihan toisella puolella kaupunkia, ja jos ehdotan että lähettäisiin muksujen kanssa vaikka ruissaloon kävelemään niin ei kannatusta oikein tule.. :headwall: Miehen olen saanut yllytettyä että vkonloppuisin lähtee mun kanssa kävelylle, mutta kun haluisin arkisinkin vaikka ihan vaan kävelylenkille jokirantaan tai jonnekkin |O Jos yksin lähden lenkille niin se on se 2km ja siihen seis, tuosta nyt ei hyötyä oikeastaan ole enemmän alkaa vaan ketuttamaan, mutta mä en osaa tehdä mitään yksin, pitää saada jonkun kanssa edes höpöttää samalla. Mp3 on kokeiltu, se oli ihan näppärä, ja mukava mut paha tapa ruveta itekki laulelemaan.... :whistle: :xmas: :laugh:

Minä tartteisin kans jonku, joka tulis ovikelloa soittamaan ja sanoa: Nyt mennään!!
Yksin en saa aikasiksi lähteä....
Minusta vain ei taida olla sulle ap lenkkikaveriksi, kun asun toisella puolen Suomea :D

Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onks sul päivisin aikaa vaan vain iltaisin?jäin just työttömäks, mulla sitä aikaa riittää kun lapsetkin on hoidossa

Päivisin ollaan ihan kotona likan kanssa, tuo kulkee rattaissa ihan hyvin mukana. :D Eli silloinkin sopii oikein hyvin.

mä laitan sul yv viestin

Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
onks sul päivisin aikaa vaan vain iltaisin?jäin just työttömäks, mulla sitä aikaa riittää kun lapsetkin on hoidossa

Päivisin ollaan ihan kotona likan kanssa, tuo kulkee rattaissa ihan hyvin mukana. :D Eli silloinkin sopii oikein hyvin.

mä laitan sul yv viestin

Juu laita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:
Meillä oli koiria ja jouduttiin niistä luopumaan pojan allergian takia, sakemannia aivan kamala ikävä just kun sen kanssa oli kiva lenkkeillä.. Kun en tunne tässä ees ketään keltä sais koiran lenkkikamuks..

Koiran kanssa kieltämättä on mukava lenkkeillä, ja tulee lähdettyä sen 5krt päivässä ulos satoi tai paistoi. :)

Yhteistyössä