mistä mä löydän bi tai l naisia? en mistään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Etsivätkö treffi sivustoilla naiset myös naisia vai onko ne vaan nainen-mies juttuja? Vai missä kummassa voisi tavata naisen? Ja jos ei tiedä edes mitä haluaa, etsii vaan jotakin tunnetta tai kokemusta, mutta on itse ajatuksineen ihan sekaisin? Varmaan lähinnä sitä kokemusta, jos se slvittäisi ajatuksia.

Mutta nuo treffipalstat kauhistuttaa jos sinne pitää kuvansa tunkea, ei musta sen jälkeen kukaan olisi kiinnostunut :'( tai muutenkaan, en mä osaa sellaisiin mitään kirjotella.

ei täällä mitään gaybaareja ole, enkä mä sinne yksin uskaltaisi mennäkään. enkä noihin setan juttuihinkaan uskalla, kun tää asia on mulle itsellenikin niin uusi vielä, etten uskalla sitä jakaa kenenkään kanssa ja pari tuttavaani pyörii noissa porukoissa. mutta haluaisin itse ensin saada ajatuksiini selkoa ilman että heidän korviin asia kantautuisi. (ja niin pieni kaupunki, että kaikki tuntee kaikki)

setan tapahtumista varmaan.

mä oon miettinyt ihan samaa, että miten ne naiset oikein saa nais-kokemuksia, kun mulle ei oo ikinä tullu mahollisuutta... tai oikeestaan on, mutta koin ne lesbot niin päällekäyviksi, enkä etsinyt mitään sellaista... suorastaan pelottava kokemus. mutta muuten setan tapahtumassa oli kiva tunnelma :)

olen myös kirjoitellut jonkun kanssa treffi-palstan kautta, ei sinne ole pakko laittaa kuvaa ;), mutta ei siitäkään sitten oikein tullut mitään... eli yhä odotellaan ensimmäistä nais-kokemusta, ja varmaan hautaan asti.

tsemppiä ap:lle.

Kokeile treffipalstaa, tai rupea kirjoittelemaan setan foorumille :) Setan foorumeilla kirjoittelu ei edellytä mitään kuvaa tms ;)

Kannattaa ensiksi tutustua kaverimielessä johonkin, joka olisi valmis ehkä vähän tukemaan sinua ajatuksiesi kanssa. Jos tahdot, niin voit laittaa minulle sähköpostia, minulla on anonyymiosoite.

t. biseksuaali, jo kauan sitten kaapista tullut ja sitä elämää elänyt :)

Yhteistyössä