D
drömmingsdbådan
Vieras
Mun unelmapaikkani olisi sellainen ehkä vähän unenomainenkin pieni kaupunki tai kyläkeskus, joka olisi veden äärellä. Siellä olisi kauniita taloja ja myös vanhoja sellaisia. Ihmisläheistä arkkitehtuuria siis, ei kovin nykyaikaisia betoni-lasikuutioita vaan enempi 80-luvun valkoinen tiilitalomeininkiä.. Isoja pihoja. Sellainen rantakahvila sieltä pitäisi myös löytyä. Ja iso laituri jossa on valota ja jonne voi hämäränä syysiltana mennä kävelemään. Toki voi myös olla isomman järven rannalla tai niin, että vettä löytyy aika läheltä. Palveluita olisi myös oltava, ainakin ruokakauppa ja liikuntaharrastusmahdollisuuksia. Paikka olisi lämminhenkinen, mutta silti ei kovin paljoa kaikki-tuntee-kaikki -meininkiä. Rakentaminen melko väljää, mutta tiiviitäkin alueita voi olla. Tämä voi olla yksi kaupunginosa jossain tai sitten ihan oma paikkansa.
Kysymys siis kuuluu: MISSÄ (Suomessa) löytyy tällainen, mun toivepaikkani? Jokaista paikkaa en kerkeä koluamaan joten kysynkin nyt teiltä, jos satutte asumaan tai olette käyneet tällaisessa paikassa?
Kysymys siis kuuluu: MISSÄ (Suomessa) löytyy tällainen, mun toivepaikkani? Jokaista paikkaa en kerkeä koluamaan joten kysynkin nyt teiltä, jos satutte asumaan tai olette käyneet tällaisessa paikassa?