Mistä löytyy makusiirappeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Onko tavallinen Prisma paikka josta voisi sellaista löytää? Vai tarvitseeko olla erikoisliike? Olimme äsken hääpäivän kunniaksi ravintolassa syömässä ja joimme mustaviinimarjakuoharit alkuun. Sisälsi kuohuviiniä ja mustaviinimarjasiirappia. Ajattelin, että ois kiva kauden tuotteita suosiva alkujuoma kun tulee rapujuhliin vieraita ensi viikonloppuna mökille. Voisin jopa koristella kuoharilasit mustilla viinimarjoilla nyt kun oma puskani tarjoaa niitä yllin kyllin. Älkääkä silti kukaan sanoko, että keitä itse siirappia! En ehdi, olen kolmivuorotyössä!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24361594:
Täällä löytyy ainakin Stockan herkusta sekä kauppahalleista. En tiedä, onko juuri tuota siirappia, mutta mikset tekisi itse?

Tekisinhän juu, mutta työaikani tällä viikolla on minua vastaan pahasti, lisäbonuksena tyttären koulunaloitus sekä muutama muu aikaa vievä juttu kalenterissa. Hyvä kun ehdin sen mustikkapiirakan vääntää mikä oli tarkoitus olla menussa mukana myös.

Tekisinhän juu, mutta työaikani tällä viikolla on minua vastaan pahasti, lisäbonuksena tyttären koulunaloitus sekä muutama muu aikaa vievä juttu kalenterissa. Hyvä kun ehdin sen mustikkapiirakan vääntää mikä oli tarkoitus olla menussa mukana myös.
En muista, missä asut, mutta kokeile kauppahalleja, jos niitä lähistöltä löytyy. Ja tuossa aiemmin saitkin jo muutaman linkin. Meillä ei juuri ole makusiirappeja Citymarketissa tai ei ainakaan ole ollut mustaherukkaa, joten epäilen, mahtaako olla muissakaan marketeissa.

Yhteistyössä