Mistä löytyisi vaaleanvihreitä yksivärisiä sukkia koossa 22-24 tai 23-25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Omppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Omppu"

Vieras
Onko kukaan nähnyt missään?

Haluaisin ostaa 2-vuotiaalle pojallani vaaleanvihreitä/omenanvihreitä mielellään yksivärisiä sukkia, mutta en löydä mistään.

Ihmettelen muutenkin miksi lapsille on niin huonosti tarjolla yksivärisiä sukkia ja varsinkin pojille. Yleensä löytyy vain synkkiä värejä tai jotain pääkallo/hämähäkkimies-aiheita. Aikanaan etsin pojalle turkooseja yksivärisiä sukkia vaikka kuinka kauan, kunnes lopulta Tuttan mallistoon sellaiset tulivat. En myöskään viitsisi ostaa mitään 5 tai 7 sukkaparin pakettia saadakseni yhdet vihreät (ja näkemissäni paketeissa se vihreä on ollut ruma sävy, myrkynvihreä tai tummanvihreä).

Tämmönenkin setti kävisi, jos löytyisi isompien koossa

http://www.reimashop.fi/Kategoriat/Tutta/Asusteet/Sukat-ja-sukkahousut/Nilkkasukat/Tutta%C2%AE-sukat%2C-2-paria/p/617026-721

[QUOTE="vieras";27057867]Höh, kyllä tunnen taas itseni juntiksi, kun en oo tajunnu, että lapsen sukkien värillä on noin paljon väliä[/QUOTE]

Voi, ihan suotta ahdistut siitä jos joku haluaa ostaa tietyn väriset sukat :hug:

No tarviihan sukkien värin sopia muuhun asukokonaisuuteen..... Mä kyllä olen yksivärisiä sukkia ostanut kaikkialta missä nyt sukkia myydään, värejä ja paikkoja en muista.

No tarviihan sukkien värin sopia muuhun asukokonaisuuteen..... Mä kyllä olen yksivärisiä sukkia ostanut kaikkialta missä nyt sukkia myydään, värejä ja paikkoja en muista.

Just näin. Minä tykkään pukea pojan niin, että paita ja sukat ovat samaa väriä. Niitä mustia ja tummansinisiä sukkia poika ehtii käyttää sitten vanhempana ja koko loppuikänsä.

Olen ostanut pojalle Polarn o Pyretiltä tummansinisiä ja kirkkaanpunaisia sukkia, Henkkamaukalta löysin vaaleanharmaita, vaaleansinisiä ja valkoisia sukkia ja tosiaan Tutta-mallistosta löytyi turkooseja ja turkoosiraidallisia. Vielä niitä omenanvihreitä kaipaisin, niin olisi kaikkiin paitoihin sopivia sukkia :)

Tulipa mieleen vielä että pitää käydä Robin Hoodissa, sieltä olen joskus tehnyt löytöjä.

[QUOTE="vieras";27057867]Höh, kyllä tunnen taas itseni juntiksi, kun en oo tajunnu, että lapsen sukkien värillä on noin paljon väliä[/QUOTE]

Totta kai on, jos haluaa että sukkien väri sopii muihin vaatteisiin.

Yhteistyössä