V
verhot
Vieras
Mun pitäisi tehdä keittiöön rullakappa, mutta mistä ihmeestä löydän netistä sellaisen kuvia, jotta tiedän tarkalleen mitä tehdä
?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Tai netistä googleta 'roller blinds' tai ruotsalainen rullakaihdin.
Alkuperäinen kirjoittaja verhot:Mites mä sen selittäisin. Siis kappa, joka näyttää, että olisi rullaverho. Siihen tulee sellaiset kangassuikaleet, jotka "pitää" sen verhon ylhäällä, mut ne on kuitenkin vaan ns. koriste.
Alkuperäinen kirjoittaja verhot:Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Tai netistä googleta 'roller blinds' tai ruotsalainen rullakaihdin.
Heh, miksiköhän se on nimenomaa RUOTSALAINEN rullakaihdin?
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Alkuperäinen kirjoittaja verhot:Mites mä sen selittäisin. Siis kappa, joka näyttää, että olisi rullaverho. Siihen tulee sellaiset kangassuikaleet, jotka "pitää" sen verhon ylhäällä, mut ne on kuitenkin vaan ns. koriste.
No sitten on helppo!
Ompelet suoran verhon, sen levyisen kun tarvitset ja varaat ylimääräistä korkeuteen balttiarallaa 40-60 cm.
Kangaskaupoista saa pahviputkia(kangaspakkojen rullia) jonka pätkäiset hiukan lyhyemmäksi kun tarvii.
Rullaat verhon sen ympärille ja kiinnität niillä kangastampeilla. Eli ompelet nauhat ja kiinnität. Nauhat voi ommella vaikka ympyräksi jos ripustussysteeminä on tanko.
Ymmärsitkö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Tai tuuletusikkunan kohdalle oma verhonsa..?
Mä olen laittanut putken päät piilon niin, että olen verhokankaalla siistinyt sen putken suun- siis kangasneliö tai ympyrä ja sen pingottanut teipillä tai kuminauhalla sen putken pään päälle. Niinkun hillopurkin kannnen kangassomiste![]()
Rullakappoja löytyy myös valmiina Svaneforssilta, eri tyylisiä ja kokoisia. Katsokaas täältä:
Beige Bretagne rullakappa 80cm - Sisustus Satiinin verkkokauppa