Mistä löytäs syysmyssyn vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Netistä pitäs löytää syysmyssy vauvalle. Täällä maalla kun ei sellasia kauppoja löydy. Mutta nettikaupoissa on aina niin pitkät toimitusajat tai sitten postikulut suhteessa hirveen isot. Haluaisin jonkun söpön syysmyssyn pojalleni. Vinkkejä otetaan vastaan ja kriteerit ovat:
- netistä tilattavissa
- alle 10€ postikuluineen
- ei mitään pitkiä toimitusaikoja
- postikulut max. parin euron luokkaa, niin että syysmyssyn hinta olisi ALLE 10€ postikuluineen

[QUOTE="Nila";26989816]Huuto.netissä on vauvoille myssyjä edullisesti![/QUOTE]

onko tuolta huuto.netistä turvallista tilata? en ole ikinä ennen käyttänyt sitä, kun on pelottanut tuleeko tavara perille, kun yksityishenkilöthän niitä myyvät?

Ei kaikki ole yrityshenkilöitä.
Minä olen myynyt ja ostanut vuodesta 2004 lähtien. Palautteeni on yli 500 postitiivista, 1 neutaali , tämäkin oma moka ja 0 negatiivista.

Huutajana olen saanut aina tuotteet ja ovat olleet sellaisia kun kuvaliltu, ikinä ei ole edes yritetty huijata.

[QUOTE="vieras";26989852]onko tuolta huuto.netistä turvallista tilata? en ole ikinä ennen käyttänyt sitä, kun on pelottanut tuleeko tavara perille, kun yksityishenkilöthän niitä myyvät?[/QUOTE]

No on siellä yrityksiäkin. Siellä on sellainen palautejärjestelmä jossa ostajat antaa positiivista tai negatiivista palautetta myyjälle. Kannattaa ostaa sellaiselta myyjältä, jolla on palautteet hyviä. Parin euron pipa+0,75e postit ei nyt kuitenkaan niin kummoinen riski oo..

Yhteistyössä