Mistä löytäisin sopivia rintsikoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ippu

Aktiivinen jäsen
07.05.2005
2 363
0
36
Tietääkö joku, mistä löytäisin rintsikoita, kun kokoni on hankala 70E? 75E:tä vielä löysin esim. Lindexiltä muutamat hassut, mutta nyt olen laihtunut ja ympärys taas tuon 70, ja tuntuu että tuota kokoa ei löydy mistään! On vain A:ta ja B:tä ja C:tä, kelle semmoset mahtuu... rinnat venähti lapsen myötä niin älyttömästi, että näitä lätkiä ei saa C:n kuppeihin survottua enää kirveelläkään :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Tietääkö joku, mistä löytäisin rintsikoita, kun kokoni on hankala 70E? 75E:tä vielä löysin esim. Lindexiltä muutamat hassut, mutta nyt olen laihtunut ja ympärys taas tuon 70, ja tuntuu että tuota kokoa ei löydy mistään! On vain A:ta ja B:tä ja C:tä, kelle semmoset mahtuu... rinnat venähti lapsen myötä niin älyttömästi, että näitä lätkiä ei saa C:n kuppeihin survottua enää kirveelläkään :(

ootko ihan liivikaupassa käyny,mä ostan sieltä ja on hyvät
oon näitten eriparitissien kans kamppaillu mut ei tarvii enää :D

Mamani nettikaupasta ja anita tais olla merkki! Mun koko kans se 70E joten ongelmia on löytää hyvät liivit!

Niin nuo oli imetysliivit.. muuten kyllä varmaan pikkuputiikeista löytyy nättejä isoja kokoja =)

Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:

ootko ihan liivikaupassa käyny,mä ostan sieltä ja on hyvät
oon näitten eriparitissien kans kamppaillu mut ei tarvii enää :D

En kun siellä on hurjan kalliita... :(

Yhteistyössä