Mistä löytäisin hoikalle 174-senttiselle pojalle collegehousuja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etsijä

Vieras
Siis poika on 12v ja ikäisekseen pitkä. Murrosikä vauhdissaan ollut jo toista vuotta. On nyt n. 174cm ja 53kg, lasten koot siis jo auttamatta liian lyhyitä. Miesten puolelta koko saisi olla M, jotta lahkeissa riittää pituus (eikä aina sittenkään), on kovin pitkäjalkainen, mutta niissä vyötärö on aivan liian leveä. Collegehousuja lähinnä haluaa pitää.

Mistä te olette löytäneet hoikille miehille (tai pojille) housuja?? Olen joihinkin housuihin itse laittanut kuminauhan, jotta saan tiukemmalle, mutta aina ei jaksais alkaa housuja fixailemaankaan. Ja kun tuntuu, etteivät montaa kuukautta mahdu kuitenkaan, kun ovat jo lyhyet.. Varmaan näitä hoikkasia poikia on muitakin, nyt kun vielä lihaksetkaan ei niin kehittyneet ole, mutta mistä niille vaatteita löytää?! Yläosan kanssa ei niinkään ole ongelmaa, kun tykkää löysistä collegehuppareista, tosin niistäkin M-koossa hihat aivan sopivat ja L-kokoon hukkuu muuten... Ongelma se on tämäkin :)

No kyllä mä oon to´n kokosella ja vielä laihemmalle sällille ostanu tosiaankin niitä miesten osaston collareita. Puman, adidaksen, Niken jne. Ja ei oo tippunu päältä vaikka poika on todella laiha.
Ei niitten ny kuulu edes olla mitää kireitä. Riittää että juur pysyy päällä.

Tämä taitaa olla yleinen pitkien poikien ongelma, meillä vasta 158-senttinen (37kg) mutta kyllä niissä housuissa lahkeet jää auttamatta lyhyiksi ennekuin housut alkaa kunnolla pysyä päällä. Henkkamaukalla on jotain pitkiä nuorisokokoja! Ja Intersportissa.

Yhteistyössä