Mistä löytää palkkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Daisy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Daisy

Vieras
Yritin etsiä eri tehtävien minimipalkkoja, mutta kun en löydä tes:iä tms. enkä tiedä kuinka niitä löytäisi.

Elikkäs haluaisin löytää esim. lastenhoitajan (päiväkodissa), lastenohjaajan (seurakunnalla) ja perhepäivähoitajan palkka minimit. Mistä ne saa tietää?

Pliis, auttakaa nyt.. Pitäis vähän laskeskella kannattaako yrittää päästä töihin vai jatkaisiko sitä vielä hoitovapaalla.

En kehtaa alkaa soittelemaankaan päivähoitotoimistoon, että hei, mikä on lastenhoitajan minimipalkka..

Nokun en löytäny!! Ääh, turhauttaa tää taloudellinen tilanne, niin en tajua edes miten etsisi. Koitin esim. lastenohjaajan tes, lastenohjaajan palkka jne. mutta niissä oli vain jotain tosi vanhoja juttuja..

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
tein just alotuksen lastenhoitajan palkoista, ku mäkää en oo oikein onnistunut löytää.. muutama vastaus tuli 1760-1890 välilläköhän ne nyt oli =)

No mä lueskelin kanssa noita.. Kun en oikein usko, että olis noin paljon ihan tavallinen lastenhoitaja ihan tavallisessa kunnallisessa päiväkodissa..

Noissa on varmaan jotain lisiä tms. joten mulla ois varmaan vähemmän kun alotan ihan tyhjästä..

Sit noissa taulukoissa oli vielä se vika, kun en tajua mihin palkkaluokkaan kuulun?! Siis mistä noita voi kysyä?

kyllä se on ihan hyvin mahdollista, lastenhoitajahan on opiskellut yleensä lähihoitaja, että kyllä mä ainakin uskon ja kun oletinkin että lastenhoitajan palkka alkaa olemaan tuota 1800e luokkaa, lähtö ehkä juur himpun pienempi.

http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&hs=zFy&q=vaativuusryhm%C3%A4+401&btnG=Haku&meta=&aq=f&oq=

tuosta ekana oleva ppt tiedosto niin löydät lastenohjaajan palkan.

kyllä se on ihan hyvin mahdollista, lastenhoitajahan on opiskellut yleensä lähihoitaja, että kyllä mä ainakin uskon ja kun oletinkin että lastenhoitajan palkka alkaa olemaan tuota 1800e luokkaa, lähtö ehkä juur himpun pienempi.

Ihana juttuhan se olisi, mutta mä en kyllä usko ennen kun näen..

Nythän vois joku tän ratkaista ja räväyttää meille tumpeloille palkkataulukko näkyville..

Alkuperäinen kirjoittaja sdf:
http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&hs=zFy&q=vaativuusryhm%C3%A4+401&btnG=Haku&meta=&aq=f&oq=

tuosta ekana oleva ppt tiedosto niin löydät lastenohjaajan palkan.

Kiitos! Elikkäs onko se nykyään tuo 1579?!? Kiitos kun kerroit tuon vaativuusluokan, auttoi paljon!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lastenohjaaja taitaa olla eri kuin lastenhoitaja, luulenpa...

Juu, on, on, mutta sama pätevyys.. Mutta toki palkat on varmaan eri seurakunnalla ja kunnalla..

Niin, siis tuo jonkun linkittämä palkkataulukko ei siis koskenu päiväkodissa työskentelevää lastenhoitajaa vaan seurakunnan lastenohjaajaa..

Elikkäs meidän "kiista" on edelleen ratkaisematta :D Mutta jos lastenohjaajan palkkakin on noussu noin paljon, niin ehkäpä lastenhoitajankin..?

Alkuperäinen kirjoittaja SaimaHarmaja:
http://www.kuntatyonantajat.fi/static/keskiansiot2009/palkat/frameindex.html

Kiitos!! Oli tosi kattava, ja hyvän näköisiä palkkoja!

Täytyy nytkin mun myöntää tappioni "juulle".. Lastenhoitajan palkaksi oli merkitty melkein 1800..

Mutta sitä en löytäny, oliko nuo minimejä?

Otsikossakin taitaa lukea keskiansiot. KVTESin liitteistä taitaa löytyä minimit.

Vai olisko tuo eka sarake missä on palkkoja, ne minimit ja tuo toka keskiansiot?

Ei. Ensimmäinen on tehtäväkohtaisen palkan keskiansio. Päivähoidon minimit löytyy KVTESin liitteestä 5.

No voi p.. Mistäs sen sitten löytää? Enpäs sittenkään vielä luovuta juulle, kun lastenhoitajissakin on yli puolet ollu samassa paikassa töissä yli 30 vuotta ja saa tietty kaikki ikälisät..

Otsikossakin taitaa lukea keskiansiot. KVTESin liitteistä taitaa löytyä minimit.

Vai olisko tuo eka sarake missä on palkkoja, ne minimit ja tuo toka keskiansiot?

Ei. Ensimmäinen on tehtäväkohtaisen palkan keskiansio. Päivähoidon minimit löytyy KVTESin liitteestä 5.

No voi p.. Mistäs sen sitten löytää? Enpäs sittenkään vielä luovuta juulle, kun lastenhoitajissakin on yli puolet ollu samassa paikassa töissä yli 30 vuotta ja saa tietty kaikki ikälisät..

Ne ikälisät on siinä viimesessä sarakkeessa!

Googleta hyvä nainen!

http://www.kuntatyonantajat.fi/index.asp?id=578ADA88F3A24ABE9F16D748636C3D06&tabletarget=&MENU_1_open=true&pid=578ADA88F3A24ABE9F16D748636C3D06&laytmp=kt2006

Nokun mä yritin! :ashamed:

Kirjotin googleen kvtes ja avasin ekan ja selasin ja selasin..

Kiitos sulle! mua jo väsyttää, mutta tutkin vielä ton..

Yhteistyössä