mistä löytää mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen?

Vieras
kun mulla ei siis ole ensimmäistäkään kaveria jonka kanssa käydä missään ja nettideittailu ei oikein ole mun juttu ujouteni takia..¨

mistä kolmekymppinen voi enää löytää hyvän miehen :(

Mä löysin omani, tän uuden siis, suomi24:ltä. Ite on siis päälle 30 ja tokalla kierroksella. Nettideittailu on varsin hyvä vaihtoehto ujolle, ne ujot mutta muuten hyvät miehet, löytyvät juuri näiltä palstoilta :)

Alkuperäinen kirjoittaja TheFoxyLady:
Nettideittailu on varsin hyvä vaihtoehto ujolle, ne ujot mutta muuten hyvät miehet, löytyvät juuri näiltä palstoilta :)

Nimenomaan!!
Oma kulta löytyi sieltä myös :) ja mulla 3 lasta entisestä liitosta, eipä häirinnyt montaakaan miestä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
helppoo verrattuna mun tilanteeseen.. jaloissa pyörii 5 tenavaa, eli yksin loppuelämän.
Kukaan haluu yh mammaa..

mulla pyörii jaloissa vielä enemmän tenavia, mutta niin vaan mulla on lapseton mies. ja ollaan tavattu niin et mies otti muhun yhteyttä vaikka tiesi mun lapsilaumasta:)

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen?:
kun mulla ei siis ole ensimmäistäkään kaveria jonka kanssa käydä missään ja nettideittailu ei oikein ole mun juttu ujouteni takia..¨

mistä kolmekymppinen voi enää löytää hyvän miehen :(

Olen tatuoitu jätkä!

Alkuperäinen kirjoittaja elämä hymyilee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
helppoo verrattuna mun tilanteeseen.. jaloissa pyörii 5 tenavaa, eli yksin loppuelämän.
Kukaan haluu yh mammaa..

mulla pyörii jaloissa vielä enemmän tenavia, mutta niin vaan mulla on lapseton mies. ja ollaan tavattu niin et mies otti muhun yhteyttä vaikka tiesi mun lapsilaumasta:)

Hyvää tuuria, onnittelut! Mulla ei ole ihan noin ruusuinen kuva tulevaisuudesta, mutta eihän sitä koskaan tiedä..

Minä löysin suomi24 aivan ihanan ja kiltin miehen eli sinne vaan tutkailemaan!
Ja minä kans olen ujo tutustuun miehiin, joten just passeli paikka tämmöisille :)
Eikä tuota miestä häirinny ollenkaan, että minulta löytyi jo lapsi ja olin semmoinen pullukka, vaan otti koko paketin oikein mielellään.

Nyt ollaan oltu jo vuosia yhdessä, menty tässä välissä naimisiin ja tehty lisää lapsiakin :)

Yhteistyössä