Mistä löytää kunnollinen nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sit vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sit vinkkejä

Vieras
Olen nelikymppinen kunnollinen, raivoraitis, tupakoimaton, rehti, työssäkäyvä, autoileva mies.

Liikunta kuuluu elämääni varsin kiinteästi ja olenkin oikein hyvässä kunnossa. Sanotaanko näin että juoksut eivät ole osaltani juostu, mutta nämä minun juoksut ovat kunniallisia juoksuja .... juoksuja jotka tapahtuvat kunnonkohotus mielessä.

Kunnollinen nainen haussa ja varmaan jo tiedättekin millaista naista etsin - mistä löytyy?

Alkuperäinen kirjoittaja Sit vinkkejä;28018303:
Olen nelikymppinen kunnollinen, raivoraitis, tupakoimaton, rehti, työssäkäyvä, autoileva mies.

Liikunta kuuluu elämääni varsin kiinteästi ja olenkin oikein hyvässä kunnossa. Sanotaanko näin että juoksut eivät ole osaltani juostu, mutta nämä minun juoksut ovat kunniallisia juoksuja .... juoksuja jotka tapahtuvat kunnonkohotus mielessä.

Kunnollinen nainen haussa ja varmaan jo tiedättekin millaista naista etsin - mistä löytyy?

oot raivo raitis en ois kiinnostunut.... jos ilmari deitti sivustolle!

Ei ainakaan täältä, niin vitun sairasta sakkia että ei tosikaan, pimeämpää porukkaa saa etsiä ja tuskin koskaan löytää. Sanot olevasi akateemikko niin kusevat hunajaa ja pyörtyilevät. Hae sieltä Aasian nurkilta joku näppärä misu, siellä ne oikeat kunnon naiset on.

[QUOTE="Minttu";28018341]Mä voisin olla kiinnostunut, olen 32v. kohta kolmen lapsen YH..[/QUOTE]
Ap etsii kunnollisia naisia eikä yksinhuoltajia. 3 lasta = korkea käyttöaste.

Alkuperäinen kirjoittaja Sit vinkkejä;28018303:

Vitun naurettava yhdistemä. Etenikin tuo "autoileva mies". Mikä helkkarin meriitti se on? Hah hah... Jotenkin surkean kuvan saa kun pitää korostaa autoilua. Äärimmäisen tosikkoimainen meininki, enpä ihmettele että naiset karttaa... Kunnolliset ja epäkunnolliset.

Mistä löytää kunnollinen nainen? No et ainakaan tältä palstalta. Ne ovat kaikki varattuja ja perheellisiä. Tai no kunnollisia ne voivat olla, mutta ovat varattuja ja perheellisiä.

Mun mies löysi mut baarista. Ihan pystybaarista, olimme parilla oluella. :) Mies tuli sinne autolla ja nappasi kyytiin. Ja ihan kunnollisen naisen sai, vaikka baarista löysikin :)

Kuulostaa että joku peräkammarin poika on havahtunut että perskele, pitäisihän sitä naista saada edes kerran elämässään.
Eli tässä on haussa kunnollinen nainen = tarkoittaa tässä tapauksessa kuka tahansa joka antaisi pillua.

[QUOTE="neito";28019848]Kuulostaa että joku peräkammarin poika on havahtunut että perskele, pitäisihän sitä naista saada edes kerran elämässään.
Eli tässä on haussa kunnollinen nainen = tarkoittaa tässä tapauksessa kuka tahansa joka antaisi pillua.[/QUOTE]

Sinähän voit antaa pillua, sulla kuulemma on jonkinlainen karvahattu koipien välissä.

Ei kuulosta yhtään hyvältä tuo raivoraitis. Ettet vaan olisikin raittiina raivo? Naisen paikka hellan ja nyrkin välissä? Ja tosiaan tuo autoileva mies... tulee mieleen raitis autoileva joulupukki.

[QUOTE="vieras";28018359]Ap etsii kunnollisia naisia eikä yksinhuoltajia. 3 lasta = korkea käyttöaste.[/QUOTE]
Entä jos miehellä on kolme lasta, lasketaanko se korkeaksi käyttöasteeksi vai meriitiksi?

Vitun naurettava yhdistemä. Etenikin tuo "autoileva mies". Mikä helkkarin meriitti se on? Hah hah... Jotenkin surkean kuvan saa kun pitää korostaa autoilua. Äärimmäisen tosikkoimainen meininki, enpä ihmettele että naiset karttaa... Kunnolliset ja epäkunnolliset.

Auto ja ajokortti miehellä on hyvin monelle naiselle sellainen asia että jos mies on autoton ja kortiton niin naiset karttavat kun ruttoa.

Yhteistyössä