mistä löytää kunnollinen mies?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmmm

Vieras
baareista ei löydy,mitään en harrasta kun ei ole sellaista mikä kiinnostais ja kahden lapsen yh:na hankalaa..kaikenlisäksi olen erittäin ujo,minun on vaikea tutustua kehenkään kun en saa suutani auki,näin siis myös nettitreffit on poissuljettu

mä laitoin paikalliseen sanomalehteen ilmotuksen ja pian näimme.mulla oli 5 lasta ennestään ja rakkaus syttyi heti.näin 6n vuoden jälkeenkin olemme onnellisia ja yksi yhteinen tytärkin on:) Susoittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja mmmm:
baareista ei löydy,mitään en harrasta kun ei ole sellaista mikä kiinnostais ja kahden lapsen yh:na hankalaa..kaikenlisäksi olen erittäin ujo,minun on vaikea tutustua kehenkään kun en saa suutani auki,näin siis myös nettitreffit on poissuljettu

Sitä samaa mää mietin tossa mun ketjussani.
En todellakaan tiedä, ei ainakaan Suomesta

Mäkin oon tosi ujo, mutta nettitreffit on silti mulle ollut sopivin tapa. Monet miehetkin on ujoja, molemmat voi kertoa sen jo ennen tapaamista ja sit voidaan edetä pikkuhiljaa. Jos keksii jotain tekemistä treffeille, ettei tartte vaan istua jossain kahvilassa panikoimassa, että mitä mä nyt sanon, saattaa juttuakin irrota helpommin.

Baareista oon löytänyt vaan huonoja miehiä ja harrastuksissa en oo ikinä tutustunut kehenkään mieheen vaikka oon aktiivisesti harrastanut vaikka mitä.

Siis mitä? Ujouden takia nettitreffit poissuljettu vaihtoehto? Voihan siihen mieheen tutustua aika pitkälti ensin siellä netissä... Minä oon tavannut mun miehen netissä. Ensin juteltiin varmaan 2 kuukautta messengerin välityksellä ja puhelimessa ennenkuin tavattiin.

Uusimmat

Yhteistyössä