Mistä löydät sä ystävän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ansa

Uusi jäsen
13.11.2004
19
0
1
Hei,
Onko nykyään teillä sydän ystäviä? Minulla on paljon kavereita ja on myös "ystäviä", mutta silti tuntuu et se sydän ystävä puuttuu. Se jonka kanssa arvostetaan samoja asioita, Se jolle voin soittaa ihan milloin vain ja jutella ihan mistä vain. Mistä sellasia löytyy?

Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja olen saanut paljon kavereita jopa ystäväksi jotkut kutsuvat. Mutta kukaan ei ole minulle sellanen kelle voisin vuodattaa kaiken, mieheni on välillä kovilla kun sille joka asian vuodatan ja on sit asioita mitä miehet ei ymmärrä niin silloin toivois ystävää jolle puhua.
Vanhalle asuin paikalleni jäi hyviä ystäviä ja soittelemme usein, mutta kyllä se vähän hiipuu kun välimatka on niin pitkä.

Täällä olen tutustunut moniin jotka ottavat yhteyttä kun ne tarvitsevat apuani, olen niin hyvä sydäminen että kuuntelen aina ja autan. Mutta kyllä sisimmässäni ärsyttää tuollainen, että ei muuten pidetä mitään yhteyttä ja kun rahapula iskee niin soitetaan ja pyydetään lainaa tai sit kun tarvii kuskia tai lapsen vahtia jne.

Kertokaa kokemuksia, onko muilla samanlaista vai onko kaikilla se sydän ystävä!

Minä kanssa muutin toiselta paikkakunnalta nykyiseen asuinpaikkaani. :heart: ystävä ja sukulaiset jäivät siis 200km:n päähän. sain kuitenkin lisää (jotka eivät tietenkään korvaa vanhoja sydänystäviäni) mieheni siskosta (jonka kanssa olin ystäviä jo ennen muuttoa) ja kuppilassa tapaamastani naisesta :D Sattumoisin hän oli muuttanut jo vuosia sitten samalta paikkakunnalta kuin minäkin! Kyllä maailma on pieni! Toivottavsti sinäkin löydät uuden sydänystävän, koska sitä kyllä ihminen tarvitsee!

Yhteistyössä