Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:02 mamma86 kirjoitti:Josefsson..??
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:03 jupida kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:02 mamma86 kirjoitti:Josefsson..??
Mistäs moinen löytyy? Täyty tästä mennä googlettelemaan :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:03 SuhmuranSandra kirjoitti:H&M:ltä menisin ekana kattoon, niillä mun mielestä on ainakin ennen ollu.![]()
No voi kökkö, mut ooks koittanu niitä "isommille tytöille" vai meneekö ne sitten liika isoiks? Seppälästä ei varmasti kyllä löydykkään. Entäs joku ihan sporttia? Sieläkin vois olla, mut niittenkään koko luokkaa mee arvaileen.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:07 jupida kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:03 SuhmuranSandra kirjoitti:H&M:ltä menisin ekana kattoon, niillä mun mielestä on ainakin ennen ollu.![]()
Mutkun mutkun.. ei mun ryntäille nuo Hennesin, Seppälöitten sun muitten uimapuvut ja alusvaatteet sovi.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:10 SuhmuranSandra kirjoitti:\No voi kökkö, mut ooks koittanu niitä "isommille tytöille" vai meneekö ne sitten liika isoiks? Seppälästä ei varmasti kyllä löydykkään. Entäs joku ihan sporttia? Sieläkin vois olla, mut niittenkään koko luokkaa mee arvaileen.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:07 jupida kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:03 SuhmuranSandra kirjoitti:H&M:ltä menisin ekana kattoon, niillä mun mielestä on ainakin ennen ollu.![]()
Mutkun mutkun.. ei mun ryntäille nuo Hennesin, Seppälöitten sun muitten uimapuvut ja alusvaatteet sovi.. :ashamed:
Nii, ihan hyvin voi ne binksut sinne topin alle laittaa! Mulla menee kerrankin kesä ilman, ettei tarvi vetää vattaasisään tai olla huolissaan niistä röllyköistä..Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:12 jupida kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:10 SuhmuranSandra kirjoitti:\No voi kökkö, mut ooks koittanu niitä "isommille tytöille" vai meneekö ne sitten liika isoiks? Seppälästä ei varmasti kyllä löydykkään. Entäs joku ihan sporttia? Sieläkin vois olla, mut niittenkään koko luokkaa mee arvaileen.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:07 jupida kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:03 SuhmuranSandra kirjoitti:H&M:ltä menisin ekana kattoon, niillä mun mielestä on ainakin ennen ollu.![]()
Menee liian isoiksi ympärysmitoilta.. Kun pitäisi ympärysmitan olla mallista riippuen 70-75 ja kupin vähintään DD. ELi liiviliikkeestä rintaliivitkin haen, tuollasia yläosia ei vaan meinaa löytyä.
Kaippa ostan vaan toppaamattoman topin ja haen liiviliikkeestä tavalliset bikinit sinne alle niin ei tissit polviin tipu![]()
Oi tätä rahanmenoa.. B)