Mistä löydän tällasen Kivat-kypärälakin:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Soitat kivat:lle ja kysyt minne on toimitettu TAI sitten sovit jälleenmyyjän kanssa että tilaat sellaisen. Itse tilasin haluamani värin ja koon Miraakkelin kautta yhtenä vuonna. Tietty jos ei ole enää saatavilla valmistajalla, niin se ei onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Katselin mallistoa, enkä nähnyt tuollaista hattua. Siis laitoin googlen kivat ja sieltä mallisto. olisihan vanhaa mallia?

Niillä on paljon enemmän valikoimaa ja värejä, kuin mitä netissä näkyy. Muistelin että viime vuonna oli monta sivua myssyjä siinä kataloogissa, mitä sain selata...

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Katselin mallistoa, enkä nähnyt tuollaista hattua. Siis laitoin googlen kivat ja sieltä mallisto. olisihan vanhaa mallia?

Niin, en tiedä missä nähnyt, mutta tosi tarkkaan osasi selittää millanen sen pitäis olla! Voi olla toki, että on esim esittänyt väritoiveena sinisen, jos niitä onkin vaikka vaan mustana?

Ei, kyllä siinä oli lukenut lapussa Kivat, ja koska meillä on niitä lakkeja, niin poika osas kertoa että samanlainen, ja otsassa dinon kuva =) No, jos jossain tulis vastaan.

Niitä dinosauruksia oli syksy 2008-talvi 2009 mallistossa. Meillä on sellainen oranssi. Muutamia dinosaurus-myssyjä olen nähnyt tänä vuonna Stockalla, Antilassa ja Anton&Ninassa

Hei, mä kuuklasin ton lätsän ja huutonetistä ehkä saatoin löytää kuvan siitä. Tosin huuto on jo suljettu, ni ei voi modetkaan mulle kiukutella et linkkaan noita tänne :D

Mut tossa kuvassa se vois olla, siis siellä vähän alempana isompana.

http://www.huuto.net/kohteet/kivatpaxlassietalvivaate_k-enka-paketti90-100ei-hv/124529674?ref=fp

Muoks. on muuten sininenkin vielä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Hei, mä kuuklasin ton lätsän ja huutonetistä ehkä saatoin löytää kuvan siitä. Tosin huuto on jo suljettu, ni ei voi modetkaan mulle kiukutella et linkkaan noita tänne :D

http://www.huuto.net/kohteet/kivatpaxlassietalvivaate_k-enka-paketti90-100ei-hv/124529674?ref=fp

Aha, että siinä vois olla tuollanen sahalaitakin! Siitä ei maininnutkaan. Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:

Aha, että siinä vois olla tuollanen sahalaitakin! Siitä ei maininnutkaan. Kiitos!

Niin, mä en tosiaan tiedä minkä vuoden malli tuo on, mut kuuklettamalla toi löyty. Voihan niitä olla ilmankin sahalaitaa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sininen, dinosauruksen kuva otsalla. Talvilakki. Poika 4,5v toivoo sellasta, mutta en löydä mistään sellasta. Tietääkö joku onko niitä edes olemassa?

Viikko sitten ostin Sellon Jesper Juniorista, niitä oli siellä vino pino.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sininen, dinosauruksen kuva otsalla. Talvilakki. Poika 4,5v toivoo sellasta, mutta en löydä mistään sellasta. Tietääkö joku onko niitä edes olemassa?

Viikko sitten ostin Sellon Jesper Juniorista, niitä oli siellä vino pino.

Niin ja väri on enemmänkin turkoosi kuin sininen

Yhteistyössä