V
vieras
Vieras
sininen, dinosauruksen kuva otsalla. Talvilakki. Poika 4,5v toivoo sellasta, mutta en löydä mistään sellasta. Tietääkö joku onko niitä edes olemassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jesper Juniorissa on aika laajasti noita Kivatin myssyjä. Sieltä vois löytää.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jesper Juniorissa on aika laajasti noita Kivatin myssyjä. Sieltä vois löytää.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Katselin mallistoa, enkä nähnyt tuollaista hattua. Siis laitoin googlen kivat ja sieltä mallisto. olisihan vanhaa mallia?
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Katselin mallistoa, enkä nähnyt tuollaista hattua. Siis laitoin googlen kivat ja sieltä mallisto. olisihan vanhaa mallia?
Alkuperäinen kirjoittaja Stockmann:No meillä on ruskea kypärähattu, jossa dinosaurus otsalla. Ostettu kuukausi sitten Stockmannilta. Olisikohan samanlainen?
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Hei, mä kuuklasin ton lätsän ja huutonetistä ehkä saatoin löytää kuvan siitä. Tosin huuto on jo suljettu, ni ei voi modetkaan mulle kiukutella et linkkaan noita tänne![]()
Mut tossa kuvassa se vois olla, siis siellä vähän alempana isompana.
http://www.huuto.net/kohteet/kivatpaxlassietalvivaate_k-enka-paketti90-100ei-hv/124529674?ref=fp
Muoks. on muuten sininenkin vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Hei, mä kuuklasin ton lätsän ja huutonetistä ehkä saatoin löytää kuvan siitä. Tosin huuto on jo suljettu, ni ei voi modetkaan mulle kiukutella et linkkaan noita tänne![]()
Mut tossa kuvassa se vois olla, siis siellä vähän alempana isompana.
http://www.huuto.net/kohteet/kivatpaxlassietalvivaate_k-enka-paketti90-100ei-hv/124529674?ref=fp
Muoks. on muuten sininenkin vielä![]()
Aha, että siinä vois olla tuollanen sahalaitakin! Siitä ei maininnutkaan. Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sininen, dinosauruksen kuva otsalla. Talvilakki. Poika 4,5v toivoo sellasta, mutta en löydä mistään sellasta. Tietääkö joku onko niitä edes olemassa?
Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sininen, dinosauruksen kuva otsalla. Talvilakki. Poika 4,5v toivoo sellasta, mutta en löydä mistään sellasta. Tietääkö joku onko niitä edes olemassa?
Viikko sitten ostin Sellon Jesper Juniorista, niitä oli siellä vino pino.