Mistä lelusta 1 vuotiaasi pitää paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjan ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjan ostaja

Vieras
Pitäisi ostaa lelu lahjaksi vuoden täyttävälle pojalle. Toiveena olisi jokin sellainen missä olisi luukkuja tai ovia tai nappuloita. Siis lelu, jolla voi jotain tehdä. Hmm, olen katselut leluosastolta löytämättä joten kerro, jos teillä on jokin tällainen hyväksi havaittu lelu. Tai joku muu kiva lelu vaikkei aivan kuvaukseen sopisikaan.

Duplot on meilläkin suosittuja. Samoin Plaston muoviset astiat. Ja kaikki soivat lelut. 1-vuotiaana ensiaskeleita tapaileva tyttö tykkäsi myös kovin taaperokärrystä, mutta nyt se on jo varastossa, koska neiti tykkäisi nykyään vain seistä siinä ja se on vähän vaarallista. Kerran jo loukkasi itsensä sen kanssa. Myös kirjat, joissa on pahvisivut ja isot selkäet kuvat, on kivoja. Meillä eläinkirjat kaikkein mieluisimpia.

Suosittelen ihan ehdottomasti Duploja, perässävedettäviä leluja tai sitten palikkalaatikkoa (perinteistä tai soivaa), myös nuppipalapelit on useimpien lasten mieleen...noi duplot on siitä kivoja, että niillä voi periaatteessa leikkiä vauvasta vaariin :D Esim tuntemani 10-vuotiaat pojat leikkivät niillä yhä, sillä niistä saa helposti toooosi isoja linnoja ja rakennelmia! Kalliita ovat, mutta ostamisen arvosia, ainakin meidän tytölle (nyt 1v 4kk), joka leikkii niillä useemman tovin joka päivä.

Meijän poitsu sai kummeiltaa 1v lahjaksi Playskool asuntoauton,useampi erisoitto ääni jopa vessan pytty pitää ääntä,liikkuvia osia löytyy,yks ukko oli mukana (ostettiin itse pari lisää ja mopo ja pikkuauto ;) ) 5V tyttökin on tykänny siitä. hinta tais olla noin 30?

Dublo legoja meillä leikkii molemmat niillä....

=) :flower:

Dublot, palikkalaatikko (meillä on itse asiassa sellanen Tuomas Veturin -mallinen ja poika tykkää siitä kun voi sitten ajella sen kanssa myös), taaperokärry, kirjat (mm. kurkistuskirjat, lorukirjat).
Poika sai lahjaksi myös marakassit ja kapulat ja tykkää soitella niillä. (on opetellut muskarissa sitä myös)

Sitä kannattaa aina miettiä ennenkun ostaa jonkun ääntä pitävän vekottimen...

dubloja kehun minäkin. meillä parhaita 1 vee-lahjoja oli auton ratti. siinä on pohjassa imukuppi niin pysyy pöydässä kiinni. keskellä rattia torvi ja sivulla vilkkuvipu. helpommin löytyy varmaankin niitä äänekkäitä/monitoimisia. mut mun mielestä riittää yksinkertaisempikin. nyt 2 vuotiaana vois jo osata käyttää niitä "vaikeampia"

- Kuvakirjat, joissa on avattavia luukkuja.
- Kasattavat kipot (ostin Prismasta, maksoi n. 8 euroa muistaakseni).
- Keittiövälinesetti, jossa on kattila kansineen, kasari, paistinpannu jne. (Clas Ohlsonilla alle 10 euroa).