MISTÄ LARA CROFT -ASU? APUJA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Olis tiedossa kaveriporukan naamiaisbileet, ja teemana on pukeutua joksikin elokuvahahmoksi. Ajattelin Lara Croftia, sillä tiedän että suurin osa naispuolisista pukeutuu perinteisiksi Pocahontasiksi, Prinsessa Ruususiksi, Marilyn Monroeiksi jne.

MUTTA MISTÄ TUO CROFTIN ASU? :(

Minä kokosin kasaan itse sellaisen asun.
Ostin leikkipyssyt vöineen ja jostain Lindexistä löytyi sopiva toppi ja shortsit.
Tietenkin jos on lyhyet hiukset, niin siihen sitten vielä peruukki, jonka saa letitettyä ihan perus-letille.
Niin, ja siihen aikaan Laralla oli tavaramerkkinä ne pyöreät peiliaurinkolasit.

Karima%20Lara%20Croft.JPG

No tässä on uusi Lara Croft...tähän tarviit mikrosortsit ja topin, hanskat, ja jonkun sorttisen asevyön...
Millaset hiukset sulla on, jos on pitkät niin letti niskaan tms, tai sit voi hommata jostain hiusnauhaa ja pyörittää sen niskassa olevan ponnarin ympärille jne.

Ai kiitos paljon myös muista vinkeistänne!!!
Mietityttää vain mistä löytäisin TIUKAT mikrosortsit, kun niitä ei tunnuta missään (ainakaan enää) myytävän... Ja entä nuo aselaukut ja leikkiaseet...

Musta pitkä peruukki mulla onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Kiitos!! Tuolta ilmeisesti löytyy sit kaikki varusteetkin?

Siis siellä on kuvia, ei sieltä varmaan mitään tilattua saa?

kyllä sieltä näytti saavan tilattua vaikka mitä, mutta en vain ehtinyt vielä perehtyä että onko noita itse asuja, vai onko ne vaan fanipaitoja yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Minä kokosin kasaan itse sellaisen asun.
Ostin leikkipyssyt vöineen ja jostain Lindexistä löytyi sopiva toppi ja shortsit.
Tietenkin jos on lyhyet hiukset, niin siihen sitten vielä peruukki, jonka saa letitettyä ihan perus-letille.
Niin, ja siihen aikaan Laralla oli tavaramerkkinä ne pyöreät peiliaurinkolasit.

Tuliko ihan "aidon" näköinen asu? Siis sitä pelkään, että kun alan itse koota asua, niin jos siitä tulee ihan kökkö...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
http://www.skateshop.fi/jumppapuvut.html
Tollasen löysyn missä on sortseja...

Kiitos tästä. Täältä ei vain ilmeisesti saa tilattua netin kautta, siis että pitäisi paikan päällä käydä, eikä siihen ole mahdollisuutta. :(

Koita soittaa sinne ja kysyä et josko voisivat lähettää tai jos olis joku tuttu sielläpäin??

Yhteistyössä