Mistä lapsille hyvät tarhatossut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä piti olla sisäkengät. Eka sandaalit ja sitte croksit niitä oli kaikilla!!! Mä en pysty oleen sellanen äiti joka ei kulje valtavirran mukana :( Mä oon törkee!!!! Kysy kelpaako kengät..

Kuulemma liian kuumat, eikä poika aina suostu niitä laittamaan, joten pääsevät vähemmällä kun tuon uudet tossut! Loukkaannuin viime viikolla kun hoitaja sanoi minulle asiasta mutta mitäpä tuo, ostan uudet tossut ja en puhu sille hoitajalle enään mitään :D

Prismassa on perus tossuja niitä joita itekkin käytimme lapsena ja maksaa vain 3.90 e Meijän poika ainakin tykkää niistä, on helppo laittaa ite jalkaan. Ja ei oo liian kuumat.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kuulemma liian kuumat, eikä poika aina suostu niitä laittamaan, joten pääsevät vähemmällä kun tuon uudet tossut! Loukkaannuin viime viikolla kun hoitaja sanoi minulle asiasta mutta mitäpä tuo, ostan uudet tossut ja en puhu sille hoitajalle enään mitään :D

Jos ne tosuut on hyvät sun mielestä ne saa sille tädille kyllä kelvata! Ihan oikeesti et anna periksi joku aamu sanoo, et tytöllä on väärät vaatteet..

Tossut on oikeasti kuumat, ja lapsen jalka hikoaa niissä ihan älyttömästi. Sitten kun se hiestä nihkeän sukan peittämä jalka lykätään ulkokenkään, niin jo on 5 minuutin ulkoilun jälkeen jalat ihan kalikkana. Sandaalit on hyvät sisäkengät, niissä jalka pääsee hengittämään ja jalka ja sukka pysyy kuivana.

Yhteistyössä