Mistä lähtien on kahvikupin lautasta alettua sanoa vadiksi? Siis kahvikupin vati?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis mistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23858150]Ja sitten kun menet sinne verkkokaupan puolelle, niin ovat erikseen myynnissä.[/QUOTE]

Täytyy myöntää että on aikaa kun olen ostanut kahvikuppeja ja talteriikkeja ;), mutta pareina olen (lähes) kaikkia edellä mainittuja nähnyt myytävän tavarataloissa (prisma, citari, anttila) arabia pahvipakkauksissa joissa 2kpl kuppipareja, ...ainakin vielä jokuja vuosia sitten. Totta että tehtaanmyymälästä ja varmaan verkkokaupastakin ja jostakin muualtakin on aina saanut ostettua erikseenkin.

Viimeksi muokattu:
Täytyy myöntää että on aikaa kun olen ostanut kahvikuppeja ja talteriikkeja ;), mutta pareina olen niitä kaupassa nähnyt myytävän. Totta että tehtaanmyymälästä ja varmaan verkkokaupastakin on aina saanut ostettua erikseen.

isoisäni on ollut sissänostajana taloustavara puolella ja hänen mukaansa 60- luvulta lähtien on arabiaa myyty irto-osina, Kuppipareja ovat myyneet ainoastaan Hobby Hall- tyyppiset liikkeet, kakki kaupat myyvät erikseen. Silloin tällöin on kyllä "yhteishintaan"- tarjouksia, jolloin on tavallaan myyty pareina, mutta hyvin harvoin.

Yhteistyössä