Mistä lähtien (homeenter)

Homeenterillä on muutenkin kaikki hommat ihan hanurista :kieh: Erosin heti, kun olin ostanu ne pakolliset 2 kerhohintasta leffaa. Toimitukset aina myöhässä ihan hirveesti (kerran meni 3 viikkoa) ja asiakaspalvelu laiskanletkeää.

kyllä mä oon aina saanu postin kautta kaikki leffat mitä oon tilannu. toimitukset ollu nopeita ja asiakaspalveluunkin olen ollut tyytyväinen. oon siis kuulunut kerhoon jo useemman vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mulla on tullu ihan postitse kotiin saakka.

Niin mullakin tähän asti mutta nyt on sitten ilmeisesti matkahuollossa (tietty ei siitä mulle tule kun yks lenkki lisää kun haen ) mut jäi vaan ihmetyttään kun olen kans tuossa käsityksessä että kotiin asti pitäs tulla, vaikka aika usein niitä on saanu postista hakea.

Aijaa...onks nekin nyt sit siirtyneet matkahuoltoon?!? :kieh: Taidan sitten erota koko kerhosta. Mun pitäisi junalla mennä toiseen paikkaan hakemaan pakettia (just tilasin) ja en kyllä sellaiseen rumbaan lähde.

Me just tilattiin homeenteriltä, saapa nähdä mitä kautta paketti meille ilmaantuu :D Viimeksi kun tilattiin (oisko muuan kk aikaa ) niin silloin kyllä tuli ihan postin kautta!

Yhteistyössä