Mistä lähteä Turussa etsimään miehelle hyvää takkia ja pyöräilyvarusteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Ajopyörästä kannattaa käydä pyöräilyvarusteita katsomassa,

aivan! tämä se oli se nimi mitä mietin!

Joo, mutta tuolta ei saa mitenkään asiallista palvelua! OIkein harmittanut mieheni kanssa, kun ostettiin minulle muutama vuosi sitten sieltä pyörä. En itse mene enää koskaan kyseiseen liikkeeseen. Onneksi ei tarvitsekaan.
Mutta jos meihesi harrastaa maastopyöräilyä niin kamoja kannattaa käydä katsomassa fox compista, löytyy satakunnantieltä, pohjolan sillan jälkeen. Siis kaupungista tultaessa. Trikoita sieltä tuskin löytää, mutta..

Eipä oo valittamista :D eilen saatiin ainakin priima palvelua, mukava ja asiantunteva miesmyyjä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Ajopyörästä kannattaa käydä pyöräilyvarusteita katsomassa,

aivan! tämä se oli se nimi mitä mietin!

Joo, mutta tuolta ei saa mitenkään asiallista palvelua! OIkein harmittanut mieheni kanssa, kun ostettiin minulle muutama vuosi sitten sieltä pyörä. En itse mene enää koskaan kyseiseen liikkeeseen. Onneksi ei tarvitsekaan.
Mutta jos meihesi harrastaa maastopyöräilyä niin kamoja kannattaa käydä katsomassa fox compista, löytyy satakunnantieltä, pohjolan sillan jälkeen. Siis kaupungista tultaessa. Trikoita sieltä tuskin löytää, mutta..

Eipä oo valittamista :D eilen saatiin ainakin priima palvelua, mukava ja asiantunteva miesmyyjä =)

Hyvä, että joku saa. Mieheni ahkeran pyöräily ja pyöräharrastaja on sen verran useasti asioinut ja monen monta kertaa todennut ettei homma ihan toiminut niin kuin olisi pitänyt. Eikä silloin minunkaan pyörää ostaessa. Nooh, silloin ei olut vara valita jos turusta jotain halusi, helsingissä sen takia paljon käytinkin. Nykyään mies saa ihan täältäkin mitä tarvii, kunnollisen palvelun kera, joten eipä tarvitse meidän enää sinne liikkeeseen mennä. :)

Yhteistyössä