Mistä lähteä Turussa etsimään miehelle hyvää takkia ja pyöräilyvarusteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Anoppi lupasi valmistumislahjaksi miehelleni takin ja pyöräilyasun (sellaiset trikoot joissa persus kovetettu jne...). Tänään mennään noita metsästämään, mutta mistä?

Mies ei osta mitään vaatetta, mikä ei olis merkkikude. Ihan vaan sen vuoksi että köyhän ei kuulemma kannata ostaa halpaa. Eli joku merkkitakki pitäis löytyä ja pyöräilyvermeetkin pitäis olla laadukkaat.

Olisko ideoita? Missä olis hyvät alet?

Intersport Länsikeskuksessa on ainaki semmonen josta työkaveri on pyöräilyvermeet ostanu. Ehkäpä löytyis myös Stadiumista...

mimmonen takki? siis ulkotakki? pikkutakki? Halonen? Dressmann? Stockmann?

Me mennään ihan keskustasta etsimään. Ja siis takki pitäis olla sellainen asiallinen syksy/kevättakki. Ja Dressmannista mies ei suostu ostamaan mitään. Stockmannilta sitä varmaan pitää lähteä metsästämään. Tai olisko esim. Gantilla alet? Mä olen viimeks ollut ihmisten ilmoilla vuonna keppi ja kirves. Enhän mä edes tiedä onko keskustassa enää samoja putiikkeja pystyssä :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Me mennään ihan keskustasta etsimään. Ja siis takki pitäis olla sellainen asiallinen syksy/kevättakki. Ja Dressmannista mies ei suostu ostamaan mitään. Stockmannilta sitä varmaan pitää lähteä metsästämään. Tai olisko esim. Gantilla alet? Mä olen viimeks ollut ihmisten ilmoilla vuonna keppi ja kirves. Enhän mä edes tiedä onko keskustassa enää samoja putiikkeja pystyssä :ashamed: :snotty:

Kopkolmio on muuten nytten rempattu ja auki. siinähän on hansassa se intersport jotenka sieltä nyt ainaki kysytte niitä pyöräilyvermeitä.

ja juu, onhan siellä alet käynnissä. eiku gantille ja stockalle vaan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Niin no voishan sitä tietty ensin etsiä takkia keskustasta ja sitten ajaa Länsikeskukseen.

Kiitos muruset :flower: =) :hug:

Sit voit samalla käydä Länsikeskuksen Intersportissa (pyöräily) ja Halosella sitä takkia ettimässä

Niin onhan Halosellakin ihan laadukkaitakin vaatteita. Mies osti sieltä itselleen puvunkin (joka maksoi maltaita).

Niin no voishan sitä tietty ensin etsiä takkia keskustasta ja sitten ajaa Länsikeskukseen.

Sit voit samalla käydä Länsikeskuksen Intersportissa (pyöräily) ja Halosella sitä takkia ettimässä

tuota mie jo aiemmin ehottelinki... muttei kelevannu... nih :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

tuota mie jo aiemmin ehottelinki... muttei kelevannu... nih :snotty: :D

Tsori :hug: . En vaan muistanut että mies tosiaan huoli sieltä Haloselta Turo Tailorin puvun. Se kun on oikeesti niin tarkka noista. Mahtaakohan kaverilla olla edes yksiä ei-merkkisiä-aluskalsareita :snotty: . Tai no on sillä nykyään kun mä ostan sille halpisvaatteita :D

Jos lähdet länsikeskukseen päin niin aja suoraan uudelle Ikealle saakka niin siitä budget-sportista saat kahdet pyöräilyhousut samalla hinnalla kun ajopyörästä puolikkaat.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos lähdet länsikeskukseen päin niin aja suoraan uudelle Ikealle saakka niin siitä budget-sportista saat kahdet pyöräilyhousut samalla hinnalla kun ajopyörästä puolikkaat.. :)

Meillä ei oikeesti mies suostu ostamaan halpaa. jos edes ehdottaisin tuollaista niin saisin kieron katseen sekä anopilta että mieheltä :D . Antaa niiden ostaa kallista niin mä saan tehdä niitä halpoja löytöjä :D

Miehen kanssa äsken juttelin ja hän (kuulostaa samalta kuin ap:n mies) kehoitti pyöräilyvarusteet hakemaan ajopyörästä tai Velotemasta (se on kuulema uudenmaankadulla )

Voi kiitoksia taas :flower: :hug: . Olet sä vaan kiltti kun jaksat nähdä vaivaa puolestani =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:
Myllyn intersportista ostin eilen pojalle pyöräilyhousut ja ajopyörästä etulaukun =) Ajopyörässä ainakin oli ale ja suht hyvät valikoimat vielä =)

No kyllä tuo ajopyörä on sitten ehdottomasti katsastettava. Tosin aloin just miettimään että sieltä mies taisi ostaa polkupyöränsä ellen väärin muista. Niin aika vähän siellä mitään vaatepuolta muistaakseni oli...vai muistanko väärin :/ . Onks se Ajopyörä siinä Postin ja jonkun autoliikkeen välissä heti Euromarketin jälkeen Cittarille päin mentäessä?

Ajopyörästä kannattaa käydä pyöräilyvarusteita katsomassa,

aivan! tämä se oli se nimi mitä mietin!

Joo, mutta tuolta ei saa mitenkään asiallista palvelua! OIkein harmittanut mieheni kanssa, kun ostettiin minulle muutama vuosi sitten sieltä pyörä. En itse mene enää koskaan kyseiseen liikkeeseen. Onneksi ei tarvitsekaan.
Mutta jos meihesi harrastaa maastopyöräilyä niin kamoja kannattaa käydä katsomassa fox compista, löytyy satakunnantieltä, pohjolan sillan jälkeen. Siis kaupungista tultaessa. Trikoita sieltä tuskin löytää, mutta..

Myllyn intersportista ostin eilen pojalle pyöräilyhousut ja ajopyörästä etulaukun =) Ajopyörässä ainakin oli ale ja suht hyvät valikoimat vielä =)

No kyllä tuo ajopyörä on sitten ehdottomasti katsastettava. Tosin aloin just miettimään että sieltä mies taisi ostaa polkupyöränsä ellen väärin muista. Niin aika vähän siellä mitään vaatepuolta muistaakseni oli...vai muistanko väärin :/ . Onks se Ajopyörä siinä Postin ja jonkun autoliikkeen välissä heti Euromarketin jälkeen Cittarille päin mentäessä?

Siinä just. Enemmän siellä tosiaan on noita varusteita, mutta oli siellä muistaakseni(?) jotain pyöräilypukujakin... Niin ja partiovarusteessakin näkyi olevan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajopyörästä kannattaa käydä pyöräilyvarusteita katsomassa,

aivan! tämä se oli se nimi mitä mietin!

Joo, mutta tuolta ei saa mitenkään asiallista palvelua! OIkein harmittanut mieheni kanssa, kun ostettiin minulle muutama vuosi sitten sieltä pyörä. En itse mene enää koskaan kyseiseen liikkeeseen. Onneksi ei tarvitsekaan.
Mutta jos meihesi harrastaa maastopyöräilyä niin kamoja kannattaa käydä katsomassa fox compista, löytyy satakunnantieltä, pohjolan sillan jälkeen. Siis kaupungista tultaessa. Trikoita sieltä tuskin löytää, mutta..

Ei kun se just harrastaa pitkän matkan pyöräilyä ihan tasaisella maastolla. Ja siks tarvis sellaiset pökät jotka ei hiertäis takalistoa ja reisiä.

Siinä just. Enemmän siellä tosiaan on noita varusteita, mutta oli siellä muistaakseni(?) jotain pyöräilypukujakin... Niin ja partiovarusteessakin näkyi olevan...

Okei, kiitos tiedosta =)

Yhteistyössä