mistä kyse??sain puhelun pelastusarmeijalta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipa324
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipa324

Vieras
eli olen sieltä hakenut pari kertaa kesällä ruokakasseja,olen pienen vauvan yh äiti,nyt soittivatt ja kysyivät olisinko kiinnostunut kun heille tekee joku ilmeisesti yritys rahalahjoituksia joita annetaan yhoille näin joulun alla,ja tokihan olin,summaa eivät sanoneet puhelimessa vaan menen ensi viikolla sinne tapaamiseen ja saan sieltä kuulema summan käteisenä ettei vaikua toimeentulotukeen.

ikinä kuullutkaan tälläisestä!onko kukaan muu?paljonkohan se summa voi olla,ihana joulu yllätys joka tapauksessa mutta utelias sielu toki haluaisi tietää heti :D

kokemuksia?

Summaa ei varmaan voi etukäteen tietää, kun ei voi tietää, paljonko ovat saaneet lahjoituksia tänä vuonna ja montako jakajaa lahjoitussummalla on. Mutta varmasti pienikin summa tuntuu kivalta.

tottakai kaikki tuntuu kivalta :D ensin itsekin luulin kyse olevan tuosta lahjakortista mutta sanoiva että nimenomaan käteisestä kyse ja niille ketkä eivät käteis juttuja sieltä saa niin saavat sitten noia lahjakortteja kumminkin.siis ketkä ovat kyseisessä paikassa asioineet :D

ajattelin vaan kysyä onko täällä kukaan saanut tuollaista aiemmin?tai kenenkään tuttu?ja toki aiemmin jos ollut tuollaisia voivathan summat olla eri summia per henkilö ja vuosittain,kiva olisi kokemuksia kuulla kun en ikinä tälläisestä ole kuulluut että ihan rahaa saisi!!

eiköhän sieltä jokunen satanen irtoa,tosiaan useimmiten jakavat lahjakoreja mutta joulunalla ilmeisesti myös käteistä.pitääkin yhdelle kaverille hihkaista tuosta,olisi myös todella tarpeessa.toivotaan siis että saat kunnon yllätyksen :D

Yhteistyössä