MISTÄ KUMMASTA LÖYDÄTTE LAPSELLE COLLEGEHOUSUJA JOTKA OVAT LAADUKKAITA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Mistä ostatte lasten collegehousut. Ei mitään resoripöksyjä tai rönttävaatetta, vaan ihan siis siistejä olohousuja joilla voisi lähteä normisti eskariin. Meillä ei ole sellaisia koska lapset käyttää vain farkkuja ja mekkoja, mutta ajattelin että vois joulupukin konttiin ostaa kotona käytettäviksi. Siistit on oltava, ja siinä tulikin ongelma!! JOko ovat hirmukalliita (!!!!) tai sitten sellasta ohutta ryysyä tai sit just niitä resoripöksyjä jotka ovat mallia pussihousu.
Mistä siis lähden seuraavaksi etsimään? Hintahaarukka siis 10-15ekee per housu. Niin, ja myös kaikki näkemäni ovat sellasta pepunvilkutusmallia, eli kamalan matalia. Eihän sellasia voi pitää!

Resoripöksy on just näitä mallia pussihousu, kuminauha vyötäröllä, resorit lahkeissa ja siinä välissä on reisien kohalla sellaset kaaauuuuheeen leveät lahkeet, eli mallia kanin housut.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mistä ostatte lasten collegehousut. Ei mitään resoripöksyjä tai rönttävaatetta, vaan ihan siis siistejä olohousuja joilla voisi lähteä normisti eskariin. Meillä ei ole sellaisia koska lapset käyttää vain farkkuja ja mekkoja, mutta ajattelin että vois joulupukin konttiin ostaa kotona käytettäviksi. Siistit on oltava, ja siinä tulikin ongelma!! JOko ovat hirmukalliita (!!!!) tai sitten sellasta ohutta ryysyä tai sit just niitä resoripöksyjä jotka ovat mallia pussihousu.
Mistä siis lähden seuraavaksi etsimään? Hintahaarukka siis 10-15ekee per housu. Niin, ja myös kaikki näkemäni ovat sellasta pepunvilkutusmallia, eli kamalan matalia. Eihän sellasia voi pitää!

mie ainakin olen ihan prismasta ja citymarketista ostanut ihan hyviä olleet

No siis taidan tarkoittaa ihan tuota velouria, mutta minä kun en tiiä näistä mitään, enkä kyl tänään kaupas viistastunukkaan, ni collegehousuiksi minä niitä kutsun jos pehmeitä ovat. Eli kaiketi kaikki paitsi farkut on mulle collegea? =)

Mun eskari-ikäisellä tytöllä on vain muutamat collegehousut. Tai nekin itse asiassa ovat velour-housuja, jotka oon ostanut Lindexiltä ja yhdet peräti Lidlistä :). On resorit, mutta ei ne mitään pussihousumallia oo. Ja jos kapeaa haluaa niin joka puoti on legginsejä tulvillaan =)

Onko olemassa siistejä olohousuja? Eikö olohousujen ensisijainen tarkoitus ole olla mukavat päällä? Varmaan seppälä - lindex - h&m on kohtuuhintaisia, siisteistä en sitten tiedä, mutta ainakin meille kelpaavia. :whistle:

Joo, ei leggingsejä! =) Niitä pitäs sit mielestäni pitää aina hameen tai mekon kans, muuten näyttää liian irvokkaalta. Miksi minä en nähnyt ainuitakaan college-velour-plyysihousua lindexillä, ei kappahlissa ei hm...

Lindexiltä olen minä ostanut. Maksaa 7,5 euroa/kpl ja saa kolme kahden hinnalla. Ostin elokuussa kolmet ja nyt viikko sitten taas kolmet. Hyvin kestää pesut ja kulutukset, vaikka joka käyttökerran jälkeen ovat pesussa. Olemme pitäneet housuja koko syksyn. Suosittelen

Joo, ei leggingsejä! =) Niitä pitäs sit mielestäni pitää aina hameen tai mekon kans, muuten näyttää liian irvokkaalta. Miksi minä en nähnyt ainuitakaan college-velour-plyysihousua lindexillä, ei kappahlissa ei hm...

H&M:stä saa pikkutyttöjen puolelta L.o.g.g:in puolelta v.punasia ja violetteja velourhousuja 7,95e kokoon 128 asti.

löytyy myös hello kitty- velourhousuja pinkkinä, harmaana ja luumun värisenä. hinta olis 12,95e

meillä ainakin on lindexin pöksyjä jotka aika siistejä ja kivoja.myöskin olen tehnyt itse meandin kaavalla pojalle pitkiä ja kapeita.ja täyttää mun laatuvaatimukset.

Meillä on käytössä lindexin olohousuja. osta 3 maksa 2 tangosta löytyy. Yksivärisiä. Montaa eri väriä. Sopivan kapeita ja resori lahkeissa. Ei ole yhdetkään vielä menneet rikki. Noista kannattaa ostaa kokoa isompi, mitä normaali vaatekoko.

Meillä on kahdet Mayoralin velour-verkkarit, jotka EHKÄ sopii tohon sun hintahaarukkaan. Eiku ei sittenkään, ne oli 20 euroa kpl. Ihania, kun ovat niin herkullisen värisiä, eikä jokaisella vastaantulevalla ipanalla oo sellasia, tosin ku noita lindexin ja h&m:n. Ostettiin jostain Loviisan pikkuputiikista...

Yhteistyössä