Mistä kovakantisia koulukuva-albumeita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valokuvat säilytykseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Valokuvat säilytykseen

Vieras
Siinäpä se otsikossa tulikin. Mistä olette ostaneet päiväkoti-ja koulukuvia varten albumeita? Koulukuvausliikkeissä on vain sellaisia pehmeäkantisia "paperiversioita ", jotka on varmaan hetkessä entisiä. Hakusassa olisi sellainen kunnon kovakantinen albumi. Marketeista ei myöskään näytä löytyvän...

Alkuperäinen kirjoittaja Valokuvat säilytykseen;27439405:
Siinäpä se otsikossa tulikin. Mistä olette ostaneet päiväkoti-ja koulukuvia varten albumeita? Koulukuvausliikkeissä on vain sellaisia pehmeäkantisia "paperiversioita ", jotka on varmaan hetkessä entisiä. Hakusassa olisi sellainen kunnon kovakantinen albumi. Marketeista ei myöskään näytä löytyvän...
Käviskö toi. Käy kirjakaupoissa, niissäkin on :)
Once valokuva-albumi - Sisustus Satiinin verkkokauppa

Kyllä mä olen löytänyt Anttilasta ja kaikista kirjakaupoista kovakantisia valokuvakansioita, joten eiköhän niitä halpahalleissakin ole. Akateemisessa kirjakaupassa ja Suomalaisessa kirjakaupassa on kalleimmat, laatu on luultavammin samaa kuin muuallakin.

Painin saman ongelman kanssa ja oon kierrellyt eri kauppoja, marketteja, kirjakauppoja, valokuvausliikkeitä yms. Mitään järkevää ideaa en oo keksinyt. Kaikki nuo kartonkiset valokuva-albumitkin mitä oon löytänyt on niin isoja ettei mahdu kunnolla hyllyyn. Muovitasku kansioitakin mietin, mutta jäin epäröimään säilyykö kuvat kun on kosketuksessa muovin kanssa??? Hyviä ideoita odotellaan =)

Esitän vielä jatko kysymyksen miten säilytätte "muistoja" lehtileikkeitä, lasten tekeleitä yms. paperisia muistoja???

Yhteistyössä