Mistä koiralle hoitaja jos ei ole varaa koirahoitolaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "koirallinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"koirallinen"

Vieras
Onkohan kuinka järkevää laittaa ilmoituksia että maksetaan tietty summa koiran hoidosta jos joku katsoo 2 päivää?
Mietin tuota jos joku myykin mun koiran tai jotain :D
Ja turha tulla kitiseen että jos on varaa koiraan pitäisi olla varaa hoitoloihin yms.
Koira on aina tullut mukana paikkoihin mihin me mennään mutta nyt tuolla ei ole sellaista paikkaa mihin koiran saa ottaa mukaan yöpymään.

Meillä päin on ilmoituksia mm. kauppojen ilmoitustauluilla että tarjotaan kaikenlaista apua mm. koiran yms. kodin hoitoon. Saattais saada halvemmalla kuin hoitoloissa.

http://etela-suomen.4h.fi/riihimaen-4h-yhdistys/4h-dogsitterit/

Olisiko 4h:lta mahdollista saada teidän koiralle hoitaja? En itse ole ikinä käyttänyt, eli kokemuksia ei ole kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja eläinrakas;24026019:
Paikallista 4h-kerhoa tai vastaavaa?? Sitä kautta vois löytää hoitajan

googlailin ja ton mukaan se hoito olisi koiran omassa kodissa..en uskalla kyllä ketään vierasta ottaa kotiin en sitten mitenkään=(

Ei koirahoitolan maksut nyt ihan hirveitä ole. Tuskin kukaan ottaa omiin nurkkiinsa ventovieraan koiraa halvemmalla. Ja muista, että jos koirasi tuhoaakin ventovieraassa paikassa jotain, olet maksuvelvollinen, mutta noissa koirahoitoloissa on varmaan jotain vakuutuksia yms. sen varalle. Eli itse en säästäisi ja antaisi koiraani ventovieraalle vaan veisin asianmukaiseen hoitolaan ellei sukulaiset/kaverit voisi hoitaa sen aikaa.

Ei koirahoitolan maksut nyt ihan hirveitä ole. Tuskin kukaan ottaa omiin nurkkiinsa ventovieraan koiraa halvemmalla. Ja muista, että jos koirasi tuhoaakin ventovieraassa paikassa jotain, olet maksuvelvollinen, mutta noissa koirahoitoloissa on varmaan jotain vakuutuksia yms. sen varalle. Eli itse en säästäisi ja antaisi koiraani ventovieraalle vaan veisin asianmukaiseen hoitolaan ellei sukulaiset/kaverit voisi hoitaa sen aikaa.

Kavein koira oli vuosia sitten hoitolassa, oli kuollut sitten siellä :(
Eivät ilmoittaneet ennekuin perhe tuli hakemaan koiraa :( Tosin tapahtuneesta jo 15 aikaa mutta ei ne hoitolatkaan aina niin luotettavia ole :( Naapuri? Kaverit? kaverin kaverit?

[QUOTE="kaveri";24029571]Kavein koira oli vuosia sitten hoitolassa, oli kuollut sitten siellä :(
Eivät ilmoittaneet ennekuin perhe tuli hakemaan koiraa :( Tosin tapahtuneesta jo 15 aikaa mutta ei ne hoitolatkaan aina niin luotettavia ole :( Naapuri? Kaverit? kaverin kaverit?[/QUOTE]

No tietenkin kaikkialla voi sattua. Mutta taitaa noilla hoitoloilla olla tarkemmat syynäykset nykyään ja joutuu korvausvastuuseen, jos jotain pahempaa sattuu. Mutta tietysti kannattaa katsoa millainen paikka on. Jos koira joutuu oleen pienessä häkissä koko 2 pvä, niin ei kovin kiva paikka ehkä koiralle...

Minun lisäkseni löytyy monia hoitajia jotka ittavat koiria hoitoon kotiinsa pientä maksua vastaan. siellä koira saa olla normaalin perheen kanssa eikä tarvitse istua häkissä ja pääsee ulos. Minulla itselläni käy koiria hoisossa paljonkin omistajat soittavat lyhyilläkin varoitus ajoilla ja siksi on hyvä olla tälläisiä hoitajia kuin minä. 4h koiran hoitajat eivät ole aina parhaita sillä heidät on koulutettu hoitamaan vain pieniä koiria mutta tosi asiassa isoja koiria on paljon, mitäs sitten.
Minun isoin hoitokoira on painanut 40 kiloa.

Yhteistyössä