Mistä klassisia ja kestäviä naisten vaatteita?

Luonnonpellava

Uusi jäsen
20.09.2012
16
0
1
Inhoan vaatteiden ostamista itselleni.
Enkä halua ostaa enää ainuttakaan kertakäyttöistä viskoosineuletta tai trikoopaitaa josta langat roikkuvat ja saumat purkautuvat.

Tahdon kestäviä ja klassisia vaatteita. Mitä kauppoja/merkkejä suosittelette?

[QUOTE="Ai mää vai";28018690]Jos pellavasta pidät, niin tsekkaas tää:

Design by Pia`s[/QUOTE]

Pellavasta tykkään enemmän sisustusmateriaalina. Tykkäsin harmaaraidallisista tyynynpäällisistä, mutta vaatteet ei ainakaan ensinäkemältä sytyttäneet... Mutta miksei tuoltakin voisi jotain harkita. Kiitos vinkistä.

Marimekon vaatteet ovat hyvää tekoa mutta ongelmana on se että yhdessä liikkeessä aina vain pieni osa mallistoa joten aika tuuripeliä on että löytääkö jonkun tietyn vaatteen.

[QUOTE="Kifa";28018801]Marimekon vaatteet ovat hyvää tekoa mutta ongelmana on se että yhdessä liikkeessä aina vain pieni osa mallistoa joten aika tuuripeliä on että löytääkö jonkun tietyn vaatteen.[/QUOTE]

Onhan niillä nykyään verkkokauppakin, mutta Marimekon vaatteet ei taas oo yhtään sen tyylisiä että voisin kuvitella käyttäväni.

Mä tilaan paljon Peter Hahnilta. Loistava laatu ja luonnonmateriaaleja. Siellä on paljon hyviä merkkejä muitakin. Valikoimaa on jokaiseen makuun. Hinta on toki eri kuin halpisketjuissa. Ja taitaa ne olla Espritiäkin kalliimpia.

Keskikokoisessa kaupungissa, jossa on kyllä vaateliikkeitä, mutta mielelläni tilaan vaatteet netistä. Mulla ei oo täällä mitään suosikki ostospaikkaa. Your facen vaatteita ostin johonkin aikaan, mutta niidenkin laatuun petyin. Samoja nukkaantuvia viskoosineuleita niilläkin, kalliimpaan hintaan vain kuin halpisketjuilla.

Tuo Peter Hahnin verkkokauppa vaikuttaa siltä, että sieltä löydän varmasti jotain. Kiitos vinkistä!

Espritin liike täällä on surkea, mutta verkkokaupasta varmasti löytyy jotain... Raskausaikana ostin sieltä jonkun verran äitiysvaatteita.

Mun viskoosineule-kertakäyttövaateinho on jo siinä pisteessä että olen valmis satsaamaan vähän enemmänkin hyviin vaatteisiin. :) Ostan mieluummin harvoin ja laadukasta.

Juuri neuleet mä tilaan paljolti Peter Hahnilta, kun siellä on luonnonkuituja. Villaisetkin kestää yleensä aina konepesun ja pysyvät hyvänä pesusta pesuun. Noa Noan neuleita mulla on myös sekä puuvillaisia että villaisia. Neuleita mulla on myös Long Island ja Micha merkkisiä. Hyvä laatu noissa molemmissa. Varmaan paljon muitakin merkkejä mulla on, mutta nuo nyt tuli ekana mieleen.

Mä ostan kaikki omat vaatteeni kirpparilta, mutta merkeistä kestävimpiä ovat olleet Zaran ja Forever 21:n vaatteet. Ja pari Benettonin neuletta.

Sit on nää perus Gantit ja Tommy Hilfigerit ja muita Stockalla myytäviä vähän kalliimpia vaatteita, joiden ainakin pitäisi kestää ja olla mahdollisimman ajattomia.

Yhteistyössä