Mistä kissanpentu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kisua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kisua kaipaava

Vieras
Sattuisko kennelläkään olemaan kissanpentu lähialueelta, vihti,loppi,hyvinkää,riihimäki,nurmijärvi,mäntsälä,hausjärvi,järvenpää, tuusula,jokela jne
Kaikki ilmoitukset mitä olen löytänyt niin pennut mennyt jo, tai ovat liian kalliita :(

vinkatkaa jos tiedätte :)

Alkuperäinen kirjoittaja kisua kaipaava:
Sattuisko kennelläkään olemaan kissanpentu lähialueelta, vihti,loppi,hyvinkää,riihimäki,nurmijärvi,mäntsälä,hausjärvi,järvenpää, tuusula,jokela jne
Kaikki ilmoitukset mitä olen löytänyt niin pennut mennyt jo, tai ovat liian kalliita :(

Sattuu olemaan, eilen syntyneitä :)

minäkin oon etsiskellyt kissanpentua oulun suunnalta.. aina vain ovat menneet kun on kysynyt. itselläkin ollut noita ilmoituksia parissakin paikassa, mutta ei oo tullu mitään. tahtoo kissavauvan :)

oulun löytöeläinkodissa ainakin on kisuja vailla hyviä koteja.

Muistakaa sitten pitää kissoistanne hyvää huolta, ja käyttäkää ne ajallaan eläinlääkärillä steriloitavana/kastroitavana ettei pääse ei-toivottuja kisuja syntymään.

oon kahlannut noitakin palstoja ties kuinka paljon, kissanpentujahan niissä on todella paljon, mut kaikki tuntuu olevan NIIN kaukana :( Täällä päin olleet jo varattuja tai liian kalliita siihen nähden mitä max olen valmis maksamaan.

oon kahlannut noitakin palstoja ties kuinka paljon, kissanpentujahan niissä on todella paljon, mut kaikki tuntuu olevan NIIN kaukana :( Täällä päin olleet jo varattuja tai liian kalliita siihen nähden mitä max olen valmis maksamaan.

Etkö lukenu mun kirjotusta tuolta ylempää?

no paljonko olet valmis maksamaan? kai oot ottanut huomioon, että kissa tarvitsee laadukasta syötävää, hiekkaa jne, ja eläinlääkärissäkin se on käytettävä 1-2 vuoden välein vaikka ei se kipeä olisikaan. ja jos on kipeä, niin sitten ne eläinlääkärimaksut suuret vasta ovatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no paljonko olet valmis maksamaan? kai oot ottanut huomioon, että kissa tarvitsee laadukasta syötävää, hiekkaa jne, ja eläinlääkärissäkin se on käytettävä 1-2 vuoden välein vaikka ei se kipeä olisikaan. ja jos on kipeä, niin sitten ne eläinlääkärimaksut suuret vasta ovatkin.

juu me maksettiin just sunnuntain 58e noin 20min visiitistä

Alkuperäinen kirjoittaja mjää:

Sattuu olemaan, eilen syntyneitä :)

Ihanaa :D

Etkö ole valmis maksamaan 22vuotta rinnallasi elävästä ystävästä, kissasta, esim 50euora? Sen enempää ei ainakaan maksa eläinsuojeluyhdistykseltä kissan hakeminen. Monissa maksaa vähemmänkin.

Jos otat aikuisen/nuoren kissan niin se on jo valmiiksi kastoroitukin, ja siksi siitä otetaan tuo maksu.

Tiesitkö että kyllä se kissan ylläpitokin maksaa. Jos kissasi on nirso, ja syö vain kerta-annospakattuja ruokakaupan kissan ruokia, niin maksaa 1euron päivässä. Eli 30euroa kuussa. Ja vielä nirsompi tai muuten sulatusvaikeuksista kärsivä kissa tulee syömään vain eläinkaupan tai eläinlääkäristä ostettavia kalliimpia ruokia...
Siihen päälle kissanhiekkapussit, jotka maksaa 5,90/kpl ja niitä menee noin 4kpl/kk, kissasta riippuen. Eli ei se kissan pitäminenkään ole ilmaista. Ulkona vapaana kissan pitäminen taajamassa on nykyään laitonta. Maalla voi omilla pelloilla kissan antaa juosta vapaanakin, ja silloin tuo kissanhiekka kustannus jää pois...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

juu me maksettiin just sunnuntain 58e noin 20min visiitistä

jeps. ja mä olen maksanut viime kuukausina yhteensä noin 400 euroa virtsavaivaisen kissan hoidosta (eläinlääkärit, labrat, erikoisruuat, ravinnelisät ja kipulääkkeet). ja kannattaa ottaa huomioon, että se kissa on myös leikattava.

sori etten kaikkiin oo ehtinyt heti vastaamaan, mut koittakaa ymmärtää et mulla kone supermegaextra hitaalla yhteydellä ;)

Mulla on lapsesta asti ollut kissoja. Tosin lapsena vanhemmat tietysti hoitivat lääkärit jne, mutta kyllä siis tiedän mitä kissan pito on. Kissa vanhuksemme kuoli 2kk sitten kunnioitettavan 19v iässä, suru valtava enkä ilman kissaa osaa elää.

Suoraan sanon etten ole kissanpennusta yli 60e maksamaan sekin menee jo siinä ja siinä.

Yhteistyössä