Mistä keleestä mä löydän housuja tolle pojalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Collegehousuja ja verkkareita kyllä löytyy, mutta siistimmät housut onkin sitten kiven alla. Poika 2,5v on mitoiltaan n. 92cm ja 12kg. Just joku aika sitten ostin 86cm farkut että olisivat nyt ainakin sopivat niin ei... pituuden puolesta meniskin joo, mutta kun jätkä on niin laiha että noi suorastaan pyörii jalassa. Niin isot että vyönkin kanssa näyttää tyhmiltä |O |O |O

Henkseleitä ei oo kokeiltu, mutta esim. lappuhaalareita ei tykkää pitää, repii niitä heti pois. Noi farkut oli just H&M. Täytyykin käydä katsastamassa Name itin valikoimaa =)

KappAhlista ostan meidän laihuliinille parhaimmat collegehousut.Farkkuja sit myös Lindexiltä ja Henkalta joissa on se kiristys.Me&I:lla myös hoikille sopivat koot!! :) Meillä pari senttiä pitempi mut muuten samankokonen 4-vuotias,hankalaa on!

No täällä on toinen samanikänen -ja kokonen hoikkispoika :) Mä olen jo pitkään kävellyt tyynesti lastenvaatekaupoissa sinne tyttöjen puolelle housuostoksille (tosin ne kukkakirjaillut mallit oon jättäny rauhaan ;) ). En tiedä kyllä oikeesti, onko mitotuksessa eroa tyttöjen ja poikien esim.farkuissa mutta hoikalle pojalle hyvin istuvia housuja oon löytänyt ainakin Lindexiltä ja H&M:ltä.

Yhteistyössä