Mistä kaupasta mitäkin halvimmalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusköyhä

Vieras
Rahaa ei ole ikinä ollut liikaa, mutta näin äitiyslomalla köyhyys alkaa kolkuttelemaan. Olen ollut sitä tyyppiä, joka mättää kärryyn sen mitä tarvitsee. Hintoja en ole juurikaan katsellut. Nyt huomasin, että Arlan 1,5l maito oli ,30e halvempi kuin Valion, jonka olen aina napannut kärryyn.

Eli mistä saa halvimmalla mitäkin? Halvimmat kertakäyttövaipat, ruoat (vihannekset, hedelmät, einekset, maitotuotteet), vessapaperit, pesuaineet jne.? Prisma, S-market, Tarjoustalo, Lidl?

Kaikki vinkit otetaan vastaan!

Sun pitää silloin vain hyväksyä, että tuotteet ovat heidän omia merkkejään. On heillä näitä kalliimpia brändituotteitakin ja niissä hyvin samanlaiset hinnat kuin kilpailijoilla. Joku kuitenkin kohta tulee jankkaamaan kuinka joku laktoositon soijamaito maksaa k-kaupassa vähemmän. Mutta usko pois, kyllä se selkeästi halvin on, vaikka laskee kaikki poonukset ja plussat mukaan.

Kiitos! Ei ole aiemmin ollut aina aikaa juosta eri kaupoissa. Lidlin kanssa ongelma on ollut, että joitain perustuotteita ei ole. Täytyy alkaa käymään nyt kun on aikaa pörrätä kaupoilla.

Jos haluat löytää elektroniikka- ja käyttötavaraa edullisesti, niin tuonne on etsitty ebaysta monenlaista hyvin edulliseen hintaan. Siellä on osastot myös koti- ja kauneustuotteille, sekä yli 300 suoraa linkkiä ebay myyjien sivuille josta tuotteen saa ostaa:

http://samahalvemmalla.webnode.com/koti/

Itse olen huomannut, että meillä päin ainakin kaikki kuivatuotteet (jauhot, makaronit. lasagnelevyt) sekä kosmetiikka/ihonhoito on edullisinta Prismassa.

Cittarissa voi olla joskus edullisia tuoretuotetarjouksia. Yleensä tuoretuotteet ovat myös parempia Cittarissa kuin Prismassa, joskin voivat olla kalliimpia, mikäli eivät ole tarjouksessa.

Tarjoustalosta en juuri enää mitään hanki, jollen satu muutoin olemaan ohikulkumatkalla ja TT sopivasta matkan varrella. Hinnat eivät monestikaan ole edullisempia kuin Prismassa.

Lidlissä käyn satunnnaisesti. Joskus, jos on hyviä tarjouksia, hankin niiden mukaan ruokaa sieltä. Yleensä ns. turha herkku on siellä edullisempaa, samoin paistopisteen tuotteet, joita joskus tulee Lidlistä hankittua. Kosmetiikassa on myös joitakin hyviä edullisia tuotteita Lidlin omissa merkeissä.

Karkkipäiväkarkkia haetaan usein myös Karkkitorilta, samoin satunnaisesti syötäviä keksejä. Täällä valikoima tietysti ei ole kovin suuri, mutta joskus saa hyvinkin edullisesti herkkuja (kuten viimeksi 4 Marabou-suklaalevyä vitosella, oli merkintä huomaa päiväys, mutta eipä nuo kovin kauaa kaapissa vanhene kotona).

Yhteistyössä